اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

15 هزار واحد مسکن مهر روستایی در تهران آماده واگذاری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران از آمادگی برای واگذاری 15 هزار واحد مسکن مهر روستایی در این استان خبر داد.

15 هزار واحد مسکن مهر روستایی در تهران آماده واگذاری است

نعمت‏الله ترکی امروز در گفت‏و‏گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خدمت به روستا و روستایی از افتخارات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: یکی از راه‏های خدمات‏رسانی به مناطق روستایی، اجرای طرح‏های مسکن مهر در این مناطق است.

معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران، فرهنگ‏سازی در مناطق روستایی را از ضروریات ایجاد علاقه در مردم برای مقاوم‏سازی واحدهای مسکونی در این نواحی خواند.

ترکی خاطرنشان کرد: دستگاه‏های متولی همانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش طرح‏های مسکن مهر در روستاها به نوعی نسبت به این فرهنگ‏سازی اقدام کرده است. 

وی تصریح کرد: نفس عمل احداث سازه و بنایی مسکونی که به لحاظ شکل ظاهری، مقاومت ساختار، امور زیربنایی و زیبایی نما دارای مصالح مناسب باشد، موجبات رغبت صاحبان بافت‏های فرسوده برای تغییر آن وضع را فراهم می‏سازد.

معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران افزود: طبق بخشنامه‏های بانک مرکزی به مجموعه بانک‏ها، ارائه تسهیلات در قالب وام‏های ازدواج، تعمیر مسکن و خرید کالای کمتر از 10 میلیون تومان با یک ضامن مقدور است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: روستاییان استان تهران باید از این تسهیلات با سود مناسب استفاده و واحدهای مسکونی خود را نسبت به حوادث مختلف مقاوم‏سازی کنند.

انتهای پیام/25683/ذ/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول