اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

حضور روحانیون در مدارس آبی بر آتش توطئه‌های دشمنان می‌ریزد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان حضور روحانیون در مدارس را امری ضروری دانست و گفت: اگر به شبهات جوانان و نوجوانان پاسخ داده نشود مشکلات اعتقادی بسیاری برای آنها پیش می‌آید.

حضور روحانیون در مدارس آبی بر آتش توطئه‌های دشمنان می‌ریزد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌محمد آزاد صبح امروز در دیدار با امام جمعه ملایر در جمع طلاب مجمع فرهنگی «مصباح الهدی» با برشمردن نقش مهم روحانیون در رفع شبهات جامعه اظهار داشت: اجرای طرح مصباح‌الهدی در جامعه حرکت بسیار خوبی بوده و تأثیر خود را به خوبی نشان داده است.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز از دشمنی در برابر ملت ما دست بر نداشته است، گفت: در حال حاضر نیز دشمن هجمه عظیمی را علیه کشور ما آغاز کرده و در تخریب مسائل دینی و مذهبی وارد شده که در این راستا هوشیاری مردم به ویژه جوانان ضروری بوده و باید در مقابل هجمه‌ها ایستاد.

استاندار همدان حضور روحانیون را در مدارس ضروری برشمرد و گفت: سئوال‌های جوانان و دانش‌آموزان باید توسط روحانیون و مسئولان پاسخ داده شود، در غیر این ‌صورت شبهه‌های فراوانی به وجود خواهد آمد.

وی آموزش و پرورش را نیز بهترین سرچشمه برای پاسخ به شبهات جوانان خواند و ابراز داشت: این طرح باید برای هدایت دانش‌آموزان به عنوان امری ماندگار تقویت شود و در بخش‌های مختلف سایر سازمان‌ها نیز چنین اقدامی باید صورت گیرد.

امام جمعه ملایر نیز با تسلیت ایام دهه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان به عظمت این ماه اشاره کرد و گفت: باید اهداف قیام عاشورا برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا فاضلیان امام حسین(ع) را کشتی نجات و چراغ هدایت انسان‌ها خواند و گفت: هم اکنون در سراسر کشورهای اسلامی، میلیون‌ها مسلمان توسط چراغ هدایت امام حسین(ع) نجات پیدا می‌کنند.

در پایان این مراسم از کسانی که در اجرای طرح مصباح الهدی در سه شهرستان ملایر، نهاوند و تویسرکان تلاش و همکاری داشتند، تقدیر شد.

انتهای پیام/89013/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول