اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یزد:

روحانیون در مسیر بلوغ و رشد عقلی جوانان تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های روحانیت، تلاش در مسیر بلوغ و رشد عقلی جامعه به ویژه جوانان است.

روحانیون در مسیر بلوغ و رشد عقلی جوانان تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با خطبا و وعاظ دعوت شده از سایر استان‌ها به استان یزد بر تلاش برای ترویج بهتر معارف دینی، توجه بیشتر به احیای امر به معروف و نهی از منکر، تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه در مورد تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی تاکید کرد.

وی افزود: اصلی‌ترین کار روحانیون، سفارش به والدین و معلمان برای تربیت دینی و الهی دانش‌آموزان است زیرا اگر در این راستا تلاش نشود، در آینده لطمات بسیاری خواهیم دید.

ناصری عنوان کرد: از سوی دیگر روحانیون باید در مسیر بلوغ و رشد عقلی جوانان بکوشند تا جوانانمان به گونه‌ای پرورش یابند که همه چیز را با فکر، عقل و تدبیر بپذیرند.

استاندار یزد نیز در این نشست هم‌اندیشی با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان پس از سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیان کرد: با وجود این همه دشمنی، به برکت نظام مقدس اسلامی، پیشرفت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف داشته‌ایم و در دنیا به افتخارات بزرگی دست یافته‌ایم.

محمدرضا فلاح‌زاده با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به منظور ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان، دستگاه‌های فرهنگی و آموزش و پرورش و صدا و سیما، تلاش‌های خوبی در راستای تعمیق ارزش‌های دینی و اعتقادی داشته‌اند.

در این نشست خطبا و وعاظ دعوت شده به استان یزد نیز محور برنامه‌های خود را با امام جمعه و استاندار یزد مطرح کردند.

انتهای پیام/2464/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول