اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت:

ارتباط دولت با روحانیون یک ژست سیاسی نیست

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت گفت: روحانیت همواره محرم اسرار و محل رجوع مردم بوده است و ارتباط دولت با روحانیون نیز نه یک ژست سیاسی بلکه رویکردی برآمده از اعتقاد قلبی است.

ارتباط دولت با روحانیون یک ژست سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی ظهر امروز در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با روحانیون شهرستان اهر، با بیان این که روحانیت در متن زندگی مردم قرار دارند، افزود: روحانیت همواره محرم اسرار و محل رجوع مردم بوده است و ارتباط دولت با روحانیون نیز نه یک ژست سیاسی بلکه رویکردی برآمده از اعتقاد قلبی است.

وی وراثت انبیای الهی در طول تاریخ را افتخار روحانیت عنوان کرد و اظهار داشت: با وقوع انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مبتنی بر ولایت فقیه به ابتکار امام راحل، افتخار دیگری نصیب روحانیت شد و مسئولیت بزرگ این حکومت بر دوش روحانیون قرار گرفت.

احمدی با بیان این که روحانیت در نظام اسلامی بیشتر از همه مورد سئوال و مطالبه هستند، افزود: بر همین اساس یکی از برنامه‌های سفرهای شهرستانی استاندار در کنار دیدار با اقشار مختلف مردم دیدار با روحانیون است.

وی تصریح کرد: این‌گونه جلسات تنها به منظور ارائه گزارش عملکرد نیست بلکه بنا داریم  از نظرات روحانیون در اداره امور استان استفاده شود.

احمدی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم این ارتباط‌ها بیشتر شود و روحانیون همواره در جریان عملکرد دولت قرار گیرند.

امام جمعه اهر هم در این دیدار گفت: روحانیون منطقه از اولین ساعات پس از وقوع زلزله در بین مردم حضور داشتند و به جهت اعتماد روستاییان به روحانیت نقش آنان در ایجاد آرامش و امنیت در این مناطق موثر بود.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در پیدایش انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای مستعد و ولایتمدار حوزه‌های علمیه در استمرار نظام اسلامی نیز نقش بسزایی دارند و در مقطع کنونی جامعه از نظر کمی و کیفی به وجود این نیروها نیازمند است.

انتهای پیام/60001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول