اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی لاهیجان عنوان کرد

معافیت سرمایه‌گذاران لاهیجان از پرداخت عوارض پذیره

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که اقدام به احداث مجتمع و پاساژهای تجاری کنند از پرداخت عوارض پذیره معاف هستند.

معافیت سرمایه‌گذاران لاهیجان از پرداخت عوارض پذیره

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای اسلامی این شهر با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه نقش پژوهش در توسعه کشور را مهم دانست و با قدردانی از توجه ویژه مسئولان نظام به این موضوع، اظهار کرد: نامگذاری هفته آخر آذر به نام هفته پژوهش بیانگر توجه مسئولان به امر پژوهش و مطالعه است که پس از انقلاب اسلامی این فرهنگ در کشور رونق گرفته و در سال‌های اخیر به شدت تشویق و حمایت می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با فراهم کردن منابع مالی و زیرساختی پژوهش‌های دانشجویان در دانشگاه‌ها، زمینه‌های پیشرفت و توسعه کشور بیش از پیش فراهم شود. 

این مسئول، با ارائه عملکرد شورای اسلامی شهر در ماه‌های اخیر به مصوبه جدید شورای اسلامی شهر در باره معافیت عوارض پذیره اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که اقدام به احداث مجتمع و پاساژهای تجاری کنند از پرداخت عوارض پذیره تمام فضای باز، راه پله، فضای آسانسور، پله برقی، بالابر خودرو، سرویس عمومی و راهرو مشاعی معاف هستند.

وی از تلاش و پیگیری شهردار، مدیر و اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری شهرداری لاهیجان برای پیگیری این مهم قدردانی کرد و آن را موجب تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانست.

نجارتمیزکار با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از فعالان بخش حمل و نقل عمومی، از شهردار لاهیجان و تمام دست‌اندرکاران برگزاری همایش قدردانی و برای رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل آرزوی موفقیت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در ادامه جلسه مذکور به جلسات ادواری شوراهای سراسر کشور و فعالیت‌ دکتر چمران رئیس شورای عالی استان‌ها به منظور بررسی مشکلات و مسایل شوراهای کشور اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهرها با توجه به اینکه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند باید در مواقع بحرانی سیل و زلزله بتوانند با یکپارچه کردن عملیات امداد نهادهای مختلف، به صورت یک مدیریت شهری واحد عمل کنند.

حسینعلی خدایگانی، با اشاره به کمپینگ‌های سطح شهر، از شهردار لاهیجان خواست تا طرح‌ها و برنامه‌های خود برای کمپینگ‌های سطح شهر در ایام نوروز را به شورا ارائه کند.

انتهای پیام/2300/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول