اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج مطرح کرد

سرمایه‌گذاری ‌112 میلیارد تومانی دولت در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج ‌گفت: طبق برآورد‌های انجام شده، میزان انجام پروژه‌های عمرانی، خدمات آموزشی، فرهنگی و دیگر بخش‌ها بالغ بر 112 میلیارد تومان است که نشان از توجه ویژه دولت عدالت‌محور نهم و دهم به مناطق محروم دارد.

سرمایه‌گذاری ‌112 میلیارد تومانی دولت در آوج

سیدعبدالله موسوی در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: بیش از 85 درصد از جمعیت ساکن شهرستان آوج را اقشار شریف و زحمتکش روستایی تشکیل می‌دهند که این قشر در 33 پس از انقلاب، دین خویش را به امام راحل و رهبری ادا کرده و همچنان نیز در مسیر سربلندی ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

وی ادامه داد: وظیفه تمام مسئولان این است که تلاش شبانه‌روزی خویش را برای خدمت‌رسانی به مردم زحمتکش این شهرستان به کار بسته و مجدانه به ارائه خدمت بپردازند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم و باز کردن گره از مشکلات آنان، نعمتی الهی است که امروز نصیب ما شده است و با توجه به تأکیدات مقام معظم‌ رهبری لازم است تا جهت‌گیری‌های کلی سیاست‌های مسئولان نیز تأمین منافع مردم و روستائیان باشد.

فرماندار آوج با تشریح مشکلات روستایی شهرستان آوج تصریح کرد: مشکلات متعددی در حوزه‌های برق، مخابرات، راه‌ و شهر‌سازی، آب شرب روستایی، کمبود پزشک، داروخانه و دارو، مشکلات مربوط به کشاورزان، نیمه‌کاره‌ بودن طرح‌های هادی روستاها در بخش روستایی این شهرستان در حال حاضر وجود دارد که تسریع در رسیدگی به آنان باید صورت گیرد.

موسوی بیان داشت: تسریع در عملیات مربوط به گازرسانی به روستاهای خرقان غرب و شرق نیز از جمله دغدغه‌هایی است که خواستار پیگیری و حل آن توسط مسئولان مربوط هستیم.

وی ابزار داشت: در شهرستان آوج ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و گردشگری وجود دارد که با همت و همکاری مسئولان می‌تواند رشد و شکوفایی این منطقه را به همراه داشته باشد و سبب توسعه شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: در دولت‌های نهم و دهم به لطف الهی خدمات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف به مردم شریف و سخت‌کوش شهرستان آوج ارائه شده است و طبق برآورد‌های انجام شده، میزان انجام پروژه‌های عمرانی، خدمات آموزشی، فرهنگی و دیگر بخش‌ها بالغ بر 112 میلیارد تومان است که نشان از توجه ویژه دولت عدالت‌محور نهم و دهم به مناطق محروم دارد.

انتهای پیام/77005/ذ/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول