اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بانک توسعه تعاون گلستان:

صندوق ضمانت سرمایه‎گذاری تعاون مایه آرامش تولیدکنندگان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانک توسعه تعاون استان گلستان معتقد است که وجود صندوق ضمانت سرمایه‎گذاری تعاون مایه آرامش سرمایه‎گذاران و تولیدکنندگان است.

صندوق ضمانت سرمایه‎گذاری تعاون مایه آرامش تولیدکنندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسینعلی نجفی عصر امروز در جمع کارکنان بانک توسعه تعاون استان با بیان اینکه فلسفه بانک توسعه تعاون حمایت از بخش تعاون و تولید کشور است، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به منظور تسریع در روند اخذ تسهیلات توسط تعاونی‎ها نزدیک به یک سال است که در اداره کل مستقر شده است.

وی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون فلسفه وجودی‎اش تحقق منویات مقام معظم رهبری نهفته در اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری بخش‎های مختلف دولتی به بخش خصوصی بوده و آمده تا از بخش تعاون و تولید کشور حمایت کند.

مهمترین رسالت صندوق ضمانت تضمین معاملات و سرمایه‎گذاری‎ها در بخش تعاون است

مدیرکل بانک توسعه تعاون استان گلستان خاطرنشان کرد: صندوق ضمانت سرمایه‎گذاری تعاون تا چند روز پیش در مجموعه بانک توسعه تعاون فعالیت می‎کرد اما هم‌اکنون جدا شده و تحت عنوان صندوق ضمانت سرمایه‎گذاری بخش تعاون زیر نظر اتاق تعاون که تشکیلاتی غیردولتی است کار می‎کند و مهمترین رسالتش تضمین معاملات و سرمایه‎گذاری‎ها در بخش تعاون است.

نجفی اذعان داشت: سهم اعتبارات امسال 90 میلیارد ریال بوده که بخشی جذب شده و بخش دیگر تا پایان سال جذب خواهد شد.

مدیرکل بانک توسعه تعاون استان گلستان گفت: وجود صندوق ضمانت سرمایه‎گذاری تعاون مایه آرامش سرمایه‎گذاران و تولیدکنندگان است و باعث می‎شود تا مردم و به ویژه قشر تحصیلکرده بیشتری جذب بخش تعاون شوند و شادابی و نشاط را در این بخش ایجاد کنند.

نجفی اضافه کرد: با اطمینان و اعتمادی که این صندوق در این شرایط ایجاد می‎کند همه چیز برای یک طرح عالی و تولید داخلی در کشور آماده است و نیازی به دغدغه‎های بانکی و ضمانت و . . . نیست.

بدهکاران از مهلت داده شده استفاده کنند

نجفی نسبت به مهلت داده شده به بدهکاران گفت: یک مهلت سه ماهه داده شده و امسال هم طبق ابلاغ‎های صورت گرفته بدهکاران می‎توانند از فرصت‎های داده شده به نحو احسن استفاده و حداقل 20 درصد بدهی خود را تسویه کنند.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول