اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد خبر داد

برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در لامرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لامرد گفت: همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمود صفری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد طی سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مفتح، هفته پژوهش و وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: تحریم‌های اخیر دشمنان و ایجاد جنگ تمام‌عیار علیه ملت ایران آخرین تیر دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تمام مسئولان شهرستان لامرد باید روحیه امید را در میان آحاد مردم این شهرستان افزایش دهند.

فرماندار لامرد با بیان اینکه یکی از راهکارهای مقابله با تحریم‌های دشمنان تقویت و فعال کردن بخش خصوصی است از برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در شهرستان لامرد خبر داد و گفت: همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، هفتم اسفند ماه سال جاری در شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

صفری اضافه کرد: هم‌اکنون ستاد برگزاری این همایش مشغول فعالیت شده و کارگروهای مختلف ستاد برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری تشکیل شده است.

نماینده عالی دولت در لامرد به موضوع پیشگیری از قاچاق سوخت در چند ماه اخیر در این شهرستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: طی جلسات گسترده از سه ماه گذشته اقدامات گسترده‌ای در زمینه پیشگیری از قاچاق سوخت در لامرد انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 230 کارت سوخت اضافه قاچاقچیان از رده خارج شده است.

صفری در ادامه سخنان خود از احداث تفرج‌گاه‌های تفریحی در منطقه گازی تابناک شهرستان لامرد نیز خبر داد و بیان داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و با توجه به عدم امکانات کافی تفریحی در شهرستان لامرد به زودی عملیات اجرایی احداث تفرج‌گاه‌های تفریحی در منطقه گازی تابناک آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول