اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

سرمایه‌گذاران در مناطق محروم کرمان حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: اولویت پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی با سرمایه‌گذارانی است که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته سرمایه‌گذاری کنند.

سرمایه‌گذاران در مناطق محروم کرمان حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی در نشست با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان کرمان و جمعی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهرستان کرمان با اعلام حمایت همه جانبه دولت از طرح‌های تولیدی و کشاورزی در مناطق محروم اظهار داشت: در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بنیاد برکت با سهم مشارکت 49 درصد در اجرای این طرح‌ها همکاری می‌کند.

سعیدی تصریح کرد: بنیاد برکت به عنوان یک مجموعه اقتصادی، اجتماعی و عام‌المنفعه در زمینه توسعه اشتغال و افزایش توانمندی‌های اقتصادی در مناطق محروم با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی همکاری دارد و در مشارکت بخش خصوصی با این بنیاد 51 درصد سهم سرمایه‌گذار و 49 درصد سهم بنیاد است که از این میزان سهم آورده بنیاد و سرمایه‌گذار 35 درصد و 65 درصد هم  استفاده از تسهیلات است.

این مسئول با سودآور بودن این نوع مشارکت برای سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: این همکاری به نفع سرمایه‌گذاران است و بنیاد برکت طی سه تا پنج سال تمام سهام طرح را به سرمایه‌گذار اصلی واگذار کرده و از طرح خارج می‌شود.

سعیدی با دعوت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به ایجاد طرح‌های تولیدی در مناطق محروم از آنها خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت برکت و در شهرستان کرمان به آدرس خیابان جهاد پلاک 75 مراجعه یا با شماره 2720007 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول