اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز همدان:

سرمایه‌گذاری روی نماز عامل دوری از منکرات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز همدان با بیان اینکه نماز تنها راه تربیت و دوری از منکرات است، گفت: مسئولان به جای صرف هزینه‌های میلیاردی بر روی نماز سرمایه‌گذاری کنند.

سرمایه‌گذاری روی نماز عامل دوری از منکرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم ظهر امروز در مراسم افتتاح نمازخانه گمرک استان همدان با اشاره به اینکه اقامه نماز یعنی ایجاد بستر مناسب برای نماز، اظهار داشت: وقتی دارای تمکن مالی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شدیم باید ابزارها و بسترهای لازم را برای اقامه نماز فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص کارکرد حکومت اسلامی خاطرنشان کرد: کارکرد اصلی حکومت اسلامی تربیت است که هدف همه پیامبران و ائمه (ع) بود.

رئیس ستاد اقامه نماز همدان ادامه داد: در یک مجموعه و کشوری زیرساخت‌های عمرانی، سیاسی، صنعتی و اقتصادی برای تحقق یک کلمه که آن تربیت و هدایت است شکل می‌گیرد.

وی در ادامه یادآور شد: تمام عوامل در جامعه دست به دست هم می‌دهند که انسان تربیت شود و اگر همه این عوامل در اختیار تربیت انسان نباشد راه را بیراهه رفته‌ایم.

حسنی‌حلم با اشاره به اینکه دروغ، بی‌عفتی، فساد اخلاقی، فساد اقتصادی و اذیت کردن ارباب رجوع از منکرات است، تأکید کرد: اقامه نماز به جامعه کمک می‌کند که منکرات از جامعه دور شود و انسان‌ها تربیت شوند.

وی با بیان اینکه نماز تنها راه تربیت و دوری از منکرات است، ابراز داشت: مسئولان نباید هزینه‌های میلیاردی خرج کنند و انجام هزینه‌های گزاف درست نیست، به جای آن باید بر روی نماز سرمایه‌گذاری کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز همدان تصریح کرد: با افتتاح نمازخانه گمرک استان باید نماز جماعت آن با شکوه و اقتدار تمام اقامه شود.

همچنین در این مراسم امام جماعت اداره کل گمرک استان همدان گفت: هر آنچه را که پیامبر به آن دست یافت و به مقام والای رسالت نائل شد از برکات نماز بود.

حجت‌الاسلام امین سحاب افزود: کسانی در دنیا و آخرت رستگارند که از مؤمنان باشند و همه چیز در دنیا برای مؤمنان خلق شده است.

وی ادامه داد: ادای نماز نشانه عقلانیت و تعقل است و نماز با خشوع زیور مؤمن است و این مؤمنان خلیفه خدا در زمین هستند.

امام جماعت اداره کل گمرک استان همدان در ادامه خاطر نشان کرد: نماز گفت‌وگو با خداوند است و با ذکر صفات خدا آغاز و مددخواهی از معبود و معشوق ادامه دارد.

انتهای پیام/2499/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول