اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فقط ستاد سرمایه‌گذاری بوشهر پاسخگوی سرمایه‌گذاران است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: هیچ کس حق پاسخگویی به سرمایه‌گذاران را ندارد و تنها ستاد سرمایه‌گذاری باید جوابگوی نیاز سرمایه‌گذاران باشد.

فقط ستاد سرمایه‌گذاری بوشهر پاسخگوی سرمایه‌گذاران است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان بوشهر با تأکید بر معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف گفت: در معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری نقش مهم و ویژه‌ای دارند.

وی گفت: این توانمندی‌ها باید از شبکه‌های مختلف درون و برون‌مرزی تلویزیونی، سایت‌های مختلف خبری، روزنامه‌ها و سایر حوزه‌های اطلاع‌رسانی باید معرفی و اطلاع‌رسانی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ستاد سرمایه‌گذاری ضمن اینکه باید پاسخگوی نیاز سرمایه‌گذاران باشد، لازم است هماهنگی‌های بین‌بخشی را انجام دهند، گفت: ستاد سرمایه‌گذاری با ساختار جدید به استانداری منتقل شده است تا به محض ورود سرمایه‌گذار به جایگاه قانونی خود دست یابد و از سرگردانی سرمایه‌گذار جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: هیچ کس حق پاسخگویی به سرمایه‌گذاران را ندارد و تنها ستاد سرمایه‌گذاری باید جوابگوی نیاز سرمایه‌گذاران باشد.

حسنوند با تأکید بر این نکته که ما مکلفیم تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران را در کوتاهترین زمان ارائه دهیم، گفت: واگذاری زمین به صورت رایگان، ارائه تسهیلات ویژه، فراهم کردن زیر ساخت‌های آب، برق، مخابرات، و گاز، مهم‌ترین خدماتی است که باید به سرمایه‌گذاران ارائه شود.

استاندار بوشهر بر برگزاری همایشی در حوزه سرمایه‌گذاری تأکید کرد و گفت: این همایش باید تا ماه آینده برگزار شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، نیروهای سرمایه‌گذار بومی در داخل و خارج از کشور شناسایی و هماهنگی بین‌بخشی شخصیت‌های حقوقی و حقیقی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بر مهیا ساختن برخی زیر ساخت‌ها از جمله زیباسازی شهر، ساخت هتل ستاره‌دار و دیگر امکانات لازم ضروری است، گفت: پیام مقام معظم رهبری که حمایت از تولیدات داخلی است در حمایت از سرمایه‌گذاران متجلی می‌شود.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول