اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران:

تولید محتوای آموزشی اولویت کانون زبان ایران در مازندران است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: تولید محتوای آموزشی اولویت کانون زبان ایران در مازندران است.

تولید محتوای آموزشی اولویت کانون زبان ایران در مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیززاده گرجی بعد از ظهر امروز در همایش مدرسان کانون زبان ایران با بیان اینکه کانون پرورش فکری در صدد افزایش کیفی فعالیت‌های کانونی به ویژه کانون زبان ایران است، اظهار داشت: بر اساس بازدیدهایی که از مراکز کانون زبان ایران در سطح استان انجام شد و با جمع‌بندی نظرات مدرسان و زبان‌آموزان به برنامه‌ریزی آموزشی توجه ویژه‌ای شد تا سطح خدمات کیفی ارتقا یابد.

گرجی با اشاره به تقویت بخش مالی و اعتبارات مراکز آموزش کانون زبان ایران در مازندران گفت: بعد از ادغام کانون زبان ایران در کانون پرورش فکری، ضرورت حمایت مسئولان ارشد در این بخش محسوس است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه کانون ایجاد فضای مناسب در فعالیت‌های آموزشی است، خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری مازندران در رفع موانع و مشکلات و نیز تقویت نقاط قوت و فرصت‌ها اهتمام ویژه‌ای دارد.

گرجی به وجود 13 مرکز دولتی و 11 مرکز مشارکتی کانون زبان ایران در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: 189 مدرس زبان در کانون زبان ایران مراکز مازندران مشغول فعالیت آموزشی هستند.

وی با اشاره به اینکه به تمامی مراکز کانون زبان ایران در مازندران تن‌خواه تعلق می‌گیرد، اذعان داشت: ترم گذشته حدود 30 هزار زبان‌آموز در مراکز کانون زبان ایران آموزش زبان خارجه را گذراندند.

انتهای پیام/86006/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول