اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری داراب:

نیازمند حمایت فکری و معنوی بسیجیان هستیم

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری داراب گفت: نیازمند حمایت فکری و معنوی بسیجیان هستیم و در تنگناها و گره‌ها می‌توان از ظرفیت بسیار خوب بسیج استفاده کرد.

نیازمند حمایت فکری و معنوی بسیجیان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، کرامت قاسمی بعد از ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری و بصیرتی کانون بسیج مهندسین داراب که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اخلاص، کار، جدیت، تلاش، خستگی‌ناپذیری و امیدواری به آینده از ویژگی‌های یک بسیجی واقعی است که با پیروی از امام زمان خود در راستای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز تمام رسانه‌های بیگانه بسیج شده‌اند تا ملت ایران را از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دور کنند افزود: در شرایط کنونی، دشمن‌شناسی، جریان‌شناسی، وقت‌شناسی، مسئولیت‌پذیری و برنامه‌ریزی در کارها از ضروریاتی است که یک فرد ایرانی باید داشته باشد.

سرپرست فرمانداری داراب اضافه کرد: جامعه امروز نیاز به کار، تلاش و سازندگی دارد چراکه کشوری که به تمام دشمنان و ابرقدرت‌های شرق و غرب نه گفت، زیر فشار و تحریم قرار می‌گیرد.

قاسمی ادامه داد: مقاومت و پایداری در مقابل دشمن، تلاش در راستای اصلاح جامعه و احیای اصول دین، عشق و وفاداری به امام زمان خود و اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه از مهم‌ترین درس‌های قیام عاشوراست که باید آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

عالی‌ترین مقام سیاسی داراب با بیان اینکه رهبری، هدف و مسیر از قبل تعیین‌شده، با اخلاص و برای رضای خدا بودن کارها از دیگر درس‌های عاشورا است خاطرنشان کرد: کاروان عاشورا با هدف و رهبری مشخص و مسیر از پیش تعیین شده برای اصلاح دین، احیای امر به معروف و نهی از منکر حرکت کرده و جامعه زمان خود را به مسیر دینی که با آمدن معاویه و یزید منحرف شده بود هدایت کرد.

قاسمی تصریح کرد: در داراب نیازمند حمایت فکری و معنوی بسیجیان به ویژه بسیج مهندسین هستیم چراکه در تنگناها و گره‌ها می‌توان از ظرفیت بسیار خوب بسیج مهندسین استفاده و با شناسایی دقیق مشکلات این شهرستان در راستای رفع آن تلاش کرد.

انتهای پیام/ 2448/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول