اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌برداری از کانون فکری کودکان مارگون تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری از کانون فکری کودکان مارگون تا پایان سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از کانون فکری کودکان مارگون تا پایان سال جاری

سید هانی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حیطه وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: این مکان گسترده‌ترین شبکه‌ کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان و برجسته‌ترین تولید کنندگان و ناشران کتاب‌های کودکان و نوجوانان در ایران را به خود اختصاص داده است.

وی کانون را مهم‌ترین متولی اوقات فراغت دانست و ابراز کرد: این مرکز سالانه با برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع خود گام‌های مؤثری را در راستای شکوفایی استعداد و بروز خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان بر می‌دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: تهیه فیلم‌ها، سرگرمی‌های سازنده و سایر فرآورده‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در این مرکز به خوبی صورت گرفته و این مرکز پس از انقلاب اسلامی، به ‌عنوان نهادی دولتی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش به فعالیت‌های انسان سازانه خود در حوزه کودکان و نوجوانان پرداخته است.

این مسئول استانی به بررسی مهمترین فعالیت‌های خود در سال جاری پرداخت و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما به‌رغم تمام کمبودها افزایش مراکز پرورشی برای کودکان و نوجوانان بوده که در حال حاضر ساخت مرکز فرهنگی هنری مارگون در دست اقدام است.

وی در ادامه افزود: فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی در راستای ساخت مرکز فرهنگی هنری مارگون به طور کامل به اتمام رسیده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به اعتبار تخصیصی به این مرکز اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی هنری مارگون در زمینی به مساحت 432 متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال کاری بزرگ برای شکوفایی استعدادهای نسل آینده محسوب می‌شود.

حسینی تصریح کرد: با بهره‌برداری از کانون فرهنگی هنری واحد مارگون، در مجموع 11 مرکز ثابت در استان خواهیم داشت و با یاری پروردگار سعی بر آن داریم که با افزایش چنین مکان‌هایی وظیفه خود را به بهترین نحو اجرایی کنیم.

این مسئول استانی با اشاره به مشکلات و موانع پیش رو در کانون پرورش فکری و هنری کودکان و نوجوانان استان یادآور شد: تمام فعالین در این مرکز با علاقه وافر کار خود را انجام می‌دهند و هیچ مشکل و مانعی نمی‌تواند بر آن‌ها چیره شده و آنان را از حرکت انسان دوستانه باز دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کانون را مهم‌ترین سرمایه‌گذار در بخش نیروی انسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولین حمایت‌های همه جانبه خود را از این مرکز دریغ نکنند تا تأثیرشان بر تربیت انسان‌های خلاق رضایت‌مندی آن‌ها را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/2571/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول