اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم عنوان کرد

نقش ویژه تشکل‌های دانشجویی در ارتقای فضای فکری دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تشکل‌های دانشجویی نقش و تأثیرگذاری ویژه‌ای برای ارتقای فضای فکری دانشگاه‌ها ایفا می‌کنند.

نقش ویژه تشکل‌های دانشجویی در ارتقای فضای فکری دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استاندار قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری در دیدار مسئولان تشکل‌های دانشجویی استان قم، با اشاره به نقش دانشجو و تأثیرگذاری آن در فضای فکری و فرهنگی جامعه اظهار کرد: نظام اسلامی جایگاه بالایی را برای علم و دانش قائل شده و نگاه دولت نیز در این راستا در زمینه توسعه فضاهای علمی و آموزشی است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه قم در جهان اسلام و نظام اسلامی تصریح کرد: قم به عنوان مرکز علمی جهان تشیع با حضور علما و مراجع عظام تقلید و وجود بزرگ‌ترین حوزه علمیه جهان تشیع، ظرفیت‌های علمی بالایی دارد که رویکرد استان نیل به جایگاه بالا در علوم دانشگاهی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نقش فرهنگ‌سازی و ایجاد تحرک و همچنین زنده نگه داشتن فضای دانشجویی در تشکل‌های دانشجویی را امری مهم عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تشکل‌های دانشجویی استان قم همپای مراکز حوزوی و فرهنگی گام‌های نمونه‌ای را در زنده نگه داشتن آرمان‌های نظام اسلامی و جلوگیری از تأثیرگذاری تهاجم فرهنگی دشمنان در فضای فکری دانشجویان برداشته است.

وی خواستار همراهی و همکاری تشکل‌های دانشجویی استان در زمینه تشکیل اتاق‌های فکر فرهنگی و علمی شد و افزود: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند نظرات و ایده‌های مطلوبی را برای تحقق پیشرفت و رشد استان ارائه دهند.

انصاری با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز دانشجو به عنوان نماد استکبارستیزی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته روز دانشجو به عنوان نماد استکبارستیزی با جلوه گسترده فضای دانشجویی و فرهنگی گرامی داشته شود.

انتهای پیام/2258/ق/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول