اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه اندیشه قزوین:

انس با کتاب سبب جاودانگی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه اندیشه قزوین با بیان اینکه انس با کتاب سبب جاودانگی می‌شود، گفت: تمامی رجال بزرگ تاریخ بشری به خاطر انسی که با کتاب و مطالعه داشتند، جاودانه شدند.

انس با کتاب سبب جاودانگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، لیلا عبداللهی مسئول کتابخانه اندیشه در بازدید دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه کوشش از کتابخانه اندیشه استان قزوین اظهار کرد: یکی از راه‌های علاقه‌مند کردن کودکان به کتاب و کتابخوانی آن است که آنها را با کتابخانه آشنا کنیم و در این راستا اقداماتی از قبیل بازدید دانش‌آموزان مقاطع مختلف از کتابخانه‌ها نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و خرید کتاب، تشویق و ترغیب بچه‌ها به مطالعه و همراهی با آنها در بازدید از نمایشگاه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها و هدیه دادن کتاب به آنها می‌تواند در علاقه‌مند کردن کودکان به کتاب و کتابخوانی تأثیر زیادی داشته باشد.

عبدالهی به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت کتاب در تکامل جامعه انسانی، افزود: مطالعه، غذای روح و درمان بیماری‌های فکری و کتاب رکن سلامت آدمی است و کسی که با کتاب تسلی و آرامش یابد، هرگز آرامش خود را از دست نخواهد داد.

یادآوری می‌شود در این بازدید دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه کوشش از نزدیک با شیوه به کارگیری و استفاده از کتب مرجع، لغت‌نامه‌ها، دایرةالمعارف و کتب مختلف آشنا شدند، همچنین آموزش‌های لازم به آنان ارائه و نرم‌افزار آموزشی با موضوع نجوم به همراه بروشور به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/2667/ذ/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول