اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

استعدادهای دانش‎آموزان لرستانی در زمینه‌های مختلف شناسایی شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: استعدادهای دانش‎آموزان لرستانی در زمینه‌های مختلف باید شناسایی شود.

استعدادهای دانش‎آموزان لرستانی در زمینه‌های مختلف شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان لرستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان لرستان ظرفیت خوبی در پیکرشناسی و استعدادیابی دانش‎آموزان و قشر نوجوان و جوان دارد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم و ویژه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت انسان افزود: آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت جوامع مختلف نقش و جایگاه ویژه‌ای دارد و همانند مغز متفکر در زمینه رشد علم و دانش برای پیکره جامعه عمل می‌کند.

استاندار لرستان گفت: در علم پزشکی مهم‌ترین تلاش پزشکان برای حفظ سلامت و زندگی فرد، توجه به علائم حیاتی و نیازهای ضروری مغز برای تداوم کارایی و فعالیت است.

وی اظهار داشت: در سطح جامعه نیز برای استمرار حرکت مؤثر تعلیم و تربیت و تداوم روند رشد علم و دانش افراد، باید نهاد آموزش و پرورش سلامت کامل، توانمندی و ظرفیت بالای فعالیتی پویا و بانشاط را داشته باشد.

دهمرده در خصوص تأمین اعتبار برای برگزاری کلاس‎های آموزشی کوتاه‎مدت ضمن خدمت برای معلمان و تولید محتوای الکترونیکی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه بودجه آموزش و پرورش ملی است، اما استانداری لرستان در حد توان خود در موارد گوناگون آموزش و پرورش را یاری‎رسان بوده و هم‎اکنون نیز در این راستا در حد وسیع به آموزش و پرورش کمک می‌کند.

استاندار لرستان در خصوص تجهیزات مصرفی مورد نیاز هنرستان‎های استان گفت: باید از دستگاه‎های مختلف بخواهیم تجهیزاتی را که جزو ضایعات آنها است و در هنرستان‎ها کاربرد دارند به این هنرستان‎ها داده شود.

دهمرده اضافه کرد: اگر عدد و رقم داشته باشیم، باید مسائل آموزش و پرورش عالی در اولویت قرار گیرد.

وی یادآور شد: بر همین اساس مهم‌ترین انتظار و مطالبه عمومی مردم از نهاد آموزش و پرورش، کار و تلاش در مسیر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی است.

استاندار لرستان خطاب به مدیران اجرایی لرستان گفت: انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی با همین نگاه و با هدف زمینه‌سازی برای رشد علمی استان و کشور، همراهی و همکاری مطلوب و مؤثری را با آموزش و پرورش داشته باشند.

انتهای‌ پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول