اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی ریگان:

مدارس اصول همسرداری را به دانش‌آموزان آموزش دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان گفت: پیشنهاد می‌کنیم به جای توبیخ دانش‌آموزان متأهل در مدارس، اصول همسرداری و انتخاب صحیح به آنها آموزش و از طرف مدرسه به آنها هدیه داده شود.

مدارس اصول همسرداری را به دانش‌آموزان آموزش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام محمدصادق نازلی ظهر امروز در جمع کمیته بانوان شهرستان ریگان اظهار داشت: یکی از اهداف هشت‌گانه توسعه در هزاره سوم ملل متحد برابری جنسیتی است که باید تا سال 2015 تحقق یابد و عواقب این امر مشهود است.

وی افزود: در جامعه امروز زنان ما را دو خطر جدی تهدید می‌کند که یکی موج برابری جنسیتی در جامعه بین‌الملل و دیگری جریان تجددگرایی داخلی است که راه مقابله با این دو خطر تکیه بر ارزش‌های بومی و دینی هر منطقه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان تصریح کرد: آموزش و پرورش در شهرستان ریگان با ادامه تحصیل دانش‌آموزان دختر متأهل در مدارس مخالفت می‌کند که این موضوع با تعالیم دینی ما منافات دارد.

نازلی بیان داشت: پیشنهاد می‌کنیم به جای توبیخ دانش‌آموز متأهل باید اصول همسرداری و انتخاب صحیح آموزش داده شود و به دانش‌آموزان ازدواج کرده از طرف مدرسه هدیه داده شود تا مشکل بالا رفتن سن ازدواج در جامعه کمتر شود.

انتهای پیام/80014/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول