اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری:

4 هزار دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: چهار هزار و 60 نفر از دانش‌آموزان پسر این استان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

4 هزار دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 4 هزار و 60 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان در قالب 10 کاروان با 90 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

وی افزود: تعداد 812 نفر از شهرستان لردگان در تاریخ‌های 26 و 28 بهمن ماه، یک هزار و 624 نفر از شهرستان شهرکرد در روزهای 30 بهمن و دوم، چهارم و ششم اسفند، تعداد 406 نفر از شهرستان بروجن در روز هشتم اسفندماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

مرادی ادامه داد: از شهرستان فارسان نیز تعداد 406 نفر در روز دهم اسفند و ناحیه عشایری و کوهرنگ نیز به ترتیب 186 و 220 نفر در تاریخ 12 اسفند عازم اردوهای راهیان نور می‌شوند.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری از همراهی عوامل فرهنگی، روحانی، راوی و یک نفر پاسدار با هر اتوبوس اعزامی به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: کاروان‌های راهیان نور در تاریخ‌های یاد شده حرکت و از مناطق اروند، شلمچه و هویزه بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید به طریقی آماده شوند که دل‌های آنان به زیارت قبور شهدا نایل آید، اذعان داشت: دانش‌آموزان از مناطق شلمچه، دهلاویه، اروند، خرمشهر و هویزه دیدن می‌کنند و راویان دفاع مقدس خاطراتی از آن دوران طلایی برای آنان بازگو خواهند کرد.

مرادی با اشاره به بصیرت‌افزایی این اردوها در میان دانش‌آموزان، گفت: باید سعی شود که در این سفرهای کوتاه، اما پر برکت دانش‌آموزان هر چه بیشتر با اهداف دفاع مقدس و استکبارستیزی رزمندگان و ایثارگران آشنا شوند.

این مسئول اذعان داشت: اردوهای راهیان‌نور تاکنون اثرات بسیار سازنده‌ای داشته که روحیه دانش‌آموزان را به سوی معنویات نزدیک کرده و با تداوم برنامه‌ها و جلوگیری از گسست در کارهای فرهنگی می‌توان در آینده از ثمرات آن در جامعه بیشتر بهره برد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول