اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

دشمن بر اقتدار انقلاب اسلامی در جهان اذعان دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: در برهه کنونی، دشمن نیز بر اقتدار و تأثیر انقلاب اسلامی در جهان اذعان دارد.

دشمن بر اقتدار انقلاب اسلامی در جهان اذعان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس‏علی کاظمی ظهر امروز در جمع بسیجیان روستای کلاته‏اسد میامی اظهار داشت: نهضت عاشورا نقطه عطف دنیاست و همچنان بر دنیای کنونی تأثیر می‏گذارد.

وی گفت: امام حسین(ع) در عاشورا تمام وجود و هستی‌اش را برای حفظ اسلام فدا کرد و خدا هم به ایشان عزت داد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی تصریح کرد: بعد از حادثه کربلا، تبیین امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نقش مهمی را در حفظ عاشورا ایفا کرد و در واقع، جلوی دشمن برای منحرف کردن دین اسلام را گرفت.

وی با بیان اینکه تأثیر نهضت عاشورا بر انقلاب اسلامی واضح است، یادآور شد: عزت امروز ما به خاطر ولایت فقیه و رهبری جامعه در عصر غیبت توسط ایشان و آبیاری درخت اسلام با خون شهدایمان است.

کاظمی خاطرنشان کرد: امروز عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر همه واضح است و حتی دشمنان هم بر این اقتدار اذعان و اعتراف دارند.

حادثه کربلا درس مهمی برای دفاع از ولایت فقیه است

کارشناس ارشد علوم قرآنی نیز در ادامه اظهار داشت: حادثه کربلا به دست مسلمانان اتفاق افتاد و در آن حادثه، مسلمین نقش بیشتری داشتند.

سمیه محمدیان اظهار داشت: مسلمانان در واقعه کربلا، ولایت و برتری امام حسین(ع) را قبول نکردند و باعث شدند که این اتفاق فاجعه‌آمیز در جامعه مسلمانان شکل بگیرد.

وی افزود: حادثه کربلا در واقع درس مهمی برای دفاع از ولایت فقیه و پای‏بندی به این اصل اساسی دین مبین اسلام بود.

این کارشناس ارشد علوم قرآنی تصریح کرد: ما در صورتی می‌توانیم باطن دین اسلام را درک کنیم که ولایت را بپذیریم و از آن تبعیت کنیم.

محمدیان بیان داشت: منتظران واقعی باید با عمل به واجبات دین و تبعیت از قرآن و اهل بیت(ع) و ولایت فقیه، ارادت خودشان را به ساحت مقدس امام زمان(عج) نشان دهند.

انتهای پیام/740073/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول