اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشیع شهدای گمنام در بوشهر

آیت‌الله صفایی‌بوشهری: فراموشی شهدا یعنی فراموشی تمام آرمان‌های انقلاب

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: فراموشی شهدا یعنی فراموشی تمامی آرمان‌های انقلاب و تجلیل از شهدا یعنی زنده بودن انقلاب.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری: فراموشی شهدا یعنی فراموشی تمام آرمان‌های انقلاب

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در حاشیه آیین تشییع شش شهید گمنام در بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امروز روزی فراموش نشدنی برای مردم ولایت‌مدار استان بوشهر است و باید قدر این روز را بدانیم.

وی افزود: شهدای گمنام انسان‌های آسمانی هستند که خدا به زمین هدیه کرد و امروز هدیه خداوند به استان بوشهر این شهدای گمنام هستند.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: در کنار این شهدا بودن یعنی در عرش بودن، مورد لطف خداوند بودن و در کنار شهدا بودن یعنی در کنار رحمت و محبت و الطاف بی پایان خدا بودن.

وی بیان کرد: شهدا بو و عطر آسمان دارند چون «احیاء عند ربهم یرزقونند» و ما به وجود آنان در شهر و دیارمان افتخار می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر افتخار دارد هم شهیدپرور است و هم میزبان شهدا و حضور گسترده مردم نشان از وفاداری آنان به راه شهدا است.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: امیدوارم با حضور این شهدا خداوند برکاتش را به ایران اسلامی و استان بوشهر بیشتر کند و ما را در دنیا رهرو راه شهدا و در آخرت با شهدای کربلا محشور کند.

وی ادامه داد: امیدوارم راهی که شهدای گمنام طی کردند ما نیز بتوانیم آن راه را طی کرده و بر مدار ولایت بمانیم.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: هیچوقت شهدا را فراموش نکنیم فراموشی شهدا یعنی فراموشی تمامی آرمان‌های انقلاب و تجلیل از شهدا یعنی زنده بودن انقلاب.

صفایی‌بوشهری بیان داشت: امروز بوشهر عطر و بوی شهدا را دارد و حضور مردم نشان از پیروی راه شهدا است و باید وظیفه خود در قبال شهدا را انجام دهیم.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول