اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه تاکید کرد

افزایش تعاملات اتوبوسرانی ارومیه با بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه گفت: اتوبوسرانی ارومیه در راستای افزایش تعاملات اتوبوسرانی ارومیه با بخش خصوصی تلاش می‌کند.

افزایش تعاملات اتوبوسرانی ارومیه با بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اسماعیل الماسی پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه به منظور تجلیل از بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه برگزار شد، اظهار داشت: تمام موفقیت‌های به دست آمده در نهادهای خدمات‌رسانی همانند اتوبوسرانی مدیون دعای خیر مردم و خدمتگزاری مناسب کارکنان است.

این مسئول افزود: حمایت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این میان نباید انکار شود چرا که بدون حمایت‌های این اعضا نمی‌توان شاهد بهره‌مندی از اعتبارات و تجهیزات نوین بود.

الماسی با اشاره به واگذاری بخشی از فعالیت‌های این سازمان به بخش خصوصی، گفت: در همین راستا در حال حاضر تمام فعالیت‌های مربوط به بلیط‌ فروشی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش تعاملات با این بخش خواهیم بود.

وی تاکید کرد: فعالیت شبانه‌روزی رانندگان و کارکنان اتوبوسرانی در سراسر شهر نشانگر علاقه آن‌ها به خدمات‌دهی به مردم بوده و این امر جز با صبر و تقوا پیشگی میسر نمی‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه اذعان داشت: بازنشستگان در هر نهادی باید سرمشقی برای کارکنان باشند تا با الهام از خدمات شایسته این افراد اقدامات مناسبی در زمینه‌های مختلف انجام شود.

انتهای پیام/61003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول