اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی نکا:

اساسنامه جامع سازمان‌های حمل و نقل تدوین شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرستان نکا گفت: اساسنامه جامع سازمان‌های حمل و نقل تدوین شود.

اساسنامه جامع سازمان‌های حمل و نقل تدوین شود

روح‌الله جمشیدی‌اردشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا درباره سازماندهی آژانس‌ها و وانت بارها خاطر نشان کرد: هنوز دستورالعمل مناسبی تدوین نشده است و نیاز به تدوین اساسنامه جامع سازمان‌های حمل و نقل همگانی و حل مشکلات سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها است.

وی همچنین یادآور شد: سازمان‌های حمل و نقل وظیفه نظارتی دارند و برای بهره‌وری بیشتر امور حمل و نقل، اساسنامه سازمان‌های حمل و نقل همگانی نیاز به تغییرات و بازنگری دارد.

جمشیدی تاکید کرد: با گذشت چند ماه از همایش سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های استان مازندران که انتظار می‌رفت این نشست‌ها تبدیل به کارگروه‌های تخصصی و منجر به نتایج مثبت برای پیشبرد اهداف در استان شود اما تاکنون اقدامی برای تشکیل کارگروه‌ها انجام نگرفته است.

وی گفت: این سازمان برای رفاه حال شهروندان برنامه‌های مختلفی را انجام داده که راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم، ارائه سرویس مدارس، برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی برای تکریم مسافران و شهرشناسی از عمده برنامه‌های اجرا شده ما در طول سال ‌جاری بوده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی نکا با اشاره به ابقای دو ساله حکم خود به عنوان مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا اظهار داشت: تاکسی‌های بی‌سیم با مجوز حمل و نقل شهری نکا فعالیت خود را آغاز و بر اساس نرخ مصوب ارائه شده خدمات می‌دهند.

وی بیان داشت: با راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم شهروندان ما می‌توانند در هر ساعات از شبانه‌روز با تماس با این مرکز از خدمات تاکسی سرویس‌های بی‌سیم برخوردار شوند.

جمشیدی‌اردشیری با تاکید بر اینکه رانندگانی که برای تاکسی سرویس‌های خصوصی انتخاب می‌شوند باید یک دوره آموزشی لازم را درباره نحوه برخورد با مسافران بگذرانند، گفت: همچنین یک دوره آموزشی نیز برای شهرشناسی برای شناخت دقیق راه و مسیر نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه از مجهز بودن تمام تاکسی‌های شهری نکا به کپسول اطفای حریق خبر داد و گفت: اکنون بیش از 200 تاکسی فعال شهرستان به کپسول‌های اطفای حریق مجهز شده و به صورت عملی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

این مسئول اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، حضور رانندگان تاکسی در وقوع حوادث جاده‌ای بنا بر موقعیت شغلی آنها است.

وی با اشاره به نقش تأثیر‌گذار رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی در برقراری نظم و امنیت تصریح کرد: امیدواریم رانندگان در این راستا کمک کار و همراه پلیس راهنمایی و رانندگی بوده و در روان‌سازی ترافیک شهری که از دغدغه‌های مهم ماست کمک کار پلیس راهور باشند.

انتهای پیام/86002/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول