اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان:

هرمزگان مهم‌ترین استان حمل و نقل کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان از این استان به عنوان مهم‌ترین استان حمل و نقلی کشور یاد کرد.

هرمزگان مهم‌ترین استان حمل و نقل کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کوروش جهانبخش ظهر امروز در جمع فعالان حمل و نقل با اشاره به نامگذاری روز ملی حمل و نقل اظهار داشت: این روز خاطره‌ای است از فرمان تاریخی حضرت امام در تاریخ 26 آذر سال 62 خطاب به رانندگان و مسئولان ترابری کشور که در مقطعی خطیر اقدام به تخلیه بنادر و انتقال کالاها به سایر شهرهای کشور در زمان جنگ کردند.

وی ادامه داد: در آن زمان، جامعه حمل و نقلی کشور با بسیج کامیون‌ها و تمام امکانات در راه اجرای فرمان امام خمینی (ره) در مدت زمان کم به جنوب کشور آمده و نسبت به حمل کالاهای دپو شده در بنادر اقدام کردند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان با بیان اینکه در سه دهه انقلاب و در مقطع جنگ تحمیلی تمامی شقوق حمل و نقلی یار و همراه فعالان بخش جاده‌ای بوده‌اند، خاطرنشان کرد: بخش جاده‌ای و سایر بخش‌های حمل و نقلی با هماهنگی موجود تاکنون روند مطلوبی را به حوزه اقتصادی کشور داده است.

جهانبخش در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بی‌گمان عملکرد فعالان بخش حمل و نقلی و به ویژه بخش جاده‌ای پس از اجرای طرح هدفمندی و سهیه‌بندی سوخت در نوع خود قابل تأمل و تقدیر است، به نحوی که کشور و دولت توانست به بهترین نحو ممکن از پس اجرای طرح‌های مذکور برآید.

وی همچنین از هرمزگان به عنوان استانی مهم در حوزه رونق بخش حمل و نقلی کشور یاد کرد و اذعان داشت: در حال حاضر بخش اعظم واردات کشور از طریق جاده‌ها و سایر بخش‌های حمل و نقل، وارد کشور می‌شود که این امر هرمزگان را در حوزه حمل و نقل منحصر به فرد کرده است.

جهانبخش در پایان اضافه کرد: در حال حاضر بخش حمل و نقل هرمزگان از جایگاه ویژ‌ه‌ای در کشور برخوردار است.

انتهای پیام/88001/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول