اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری تهران:

مدیریت حمل و نقل در شهرها انسان‌محور شود

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر لزوم توجه به استقرار سامانه و مدیریت انسان‌محور در حوزه حمل و نقل و ترافیک در شهرها تأکید کرد.

مدیریت حمل و نقل در شهرها انسان‌محور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هاشمی تشکری در "همایش ترافیک تبریز، چالش‌ها و فرصت‌ها" اظهار داشت: مدیران شهری و متولیان مدیریت حمل و نقل و ترافیک باید در طراحی‌های و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی خود به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک، عنصر انسان، کارکردها و نیازهای روزانه انسان را در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.

وی، حمل و نقل و ترافیک را موضوع و مسئله مشترک تمام شهرها و کشورهای جهان و به تبع آن مدیران و شهروندان دانست و تصریح کرد: امروز در جوامع مختلف جهان به موضوع تکریم انسان در طراحی‌های شهری توجه ویژه‌ای می‌شود و باید با استفاده از تجربیات و موفقیت‌های دیگران، به سمت استقرار نظام مدیریتی مبتنی بر کرامت و مطالبات انسان‌ها در مدیریت حمل و نقل حرکت کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای کیفیت‌بخشی به ترافیک و حمل و نقل، نهادینه‌سازی حمل و نقل پایدار، مدیریت بهینه نظام تقاضای سفر در شهرها، ایجاد محدوده‌های ممنوعه ترافیکی، توجه جدی به حمل و نقل پاک، سبز و ارزان ، تغییر نگرش در سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و طراحی شبکه‌های جدید حمل و نقل در شهرها را از دیگر الزامات حوزه حمل و نقل و ترافیک برشمرد.

هاشمی تشکری در عین حال بر لزوم توجه جدی به امر فرهنگ‌سازی عمومی در حوزه حمل و نقل و ترافیک تأکید کرد. 

انتهای پیام/60001/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول