اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

فعالیت 72 شرکت حمل و نقل جاده‌ای در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از فعالیت بیش از 72 شرکت حمل و نقل جاده‌ای در استان زنجان با 7 هزار و 500 راننده و 5 هزار وسیله نقلیه خبر داد.

فعالیت 72 شرکت حمل و نقل جاده‌ای در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رحمتی ظهر امروز در دیدار کارکنان حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با امام جمعه زنجان با اشاره به نامگذاری روز 26 آذرماه به عنوان حمل و نقل اظهار داشت: این روز در واقع روز ولایت‌پذیری و عشق‌ورزی است.

وی 26 آذر ماه را یادآور حماسه‌سازانی اعلام کرد که مصلحت نظام را بر امور شخصی ترجیح داده و در لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب در اقدامی جهادگونه بارهای معطل مانده در بنادر را با همت والا تخلیه کردند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از وجود هشت انجمن صنفی حمل و نقل، شرکت و موسسات حمل و نقل کالا در استان زنجان خبر داد و گفت: این انجمن‌ها اقدام به حمل بیش از 5 میلیون تن کالا در سال گذشته کرده‌اند.

وی به رشد 4.9 افزایش حمل کالا در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و افزود: در هشت ماه گذشته از سال‌جاری بیش از 3 میلیون تن کالا جابه‌جا شده است.

رحمتی با اشاره به فعالیت 3 هزار راننده مسافری در سطح استان زنجان اضافه کرد: این رانندگان بیش از هزار و 300 دستگاه وسیله نقلیه از قبیل سواری کرایه، اتوبوس و مینی‌بوس در قالب 38 شرکت حمل و نقل مسافری فعالیت می‌کنند.

وی تعداد مسافران جابه‌جا شده در استان زنجان را در سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر اعلام کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر از آغاز سال‌جاری تاکنون در سطح استان زنجان خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ریزی کلان این اداره کل اشاره و تصریح کرد: نوسازی ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای، ارتقای ایمنی عبور و مرور با اجرای طرح‌های خاص، بسترسازی برای جلب مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، استفاده بهینه و مطلوب از شاهراه‌های موجود استان، ایجاد تغییرات ساختاری در واحدهای عملیات پشتیبانی را از جمله برنامه‌های طراحی شده برای حمل نقل جاده‌ای استان اعلام کرد.

رحمتی به کاهش تلفات جاده‌ای در هشت ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: این کاهش 19.5 درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/73004/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول