اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان:

حمل و نقل عمومی ایمن‌ترین سامانه جاده‌ای است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی از ایمن‌ترین سامانه‌های حمل و نقل جاده‌ای است.

حمل و نقل عمومی ایمن‌ترین سامانه جاده‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان گیلان، ناوگان حمل و نقل عمومی را مهم‌ترین سامانه جابه‌جایی مسافر و کالا در کشور عنوان کرد.

وی ناوگان حمل و نقل را از ایمن‌ترین سامانه‌های حمل و نقل جاده‌ای در گیلان دانست و اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و کالا از رانندگان حرفه‌ای برخوردار هستند و همواره در چارچوب مقررات، رانندگی می‌کنند.

جمشاد با بیان اینکه ناوگان عمومی جاده‌ای گیلان از امنیت بسیار مطلوبی برخوردار است، افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان به منظور ارتقای ایمنی و بهبود خدمات‌دهی ناوگان عمومی اقدام‌های بسیار موثری را به اجرا گذاشته است.

رئیس پلیس راه گیلان نظارت و کنترل مداوم شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان را سبب ارتقای کیفیت مطلوب حمل و نقل عمومی جاده‌ای خواند و تصریح کرد: اداره مذکور همواره با پلیس راه به منظور برخورد با معدود شرکت‌ها و رانندگان متخلف بخش عمومی همکاری گسترده‌ای داشته است.

وی با قدردانی از تلاش ناوگان حمل و نقل عمومی به‌ویژه شهدای این بخش، بیان کرد: افراد به منظور حفظ ایمنی و جلوگیری از آلودگی و ترافیک روزافزون در کشور باید تلاش کنند در سفرهای کوتاه و بلند خود از ناوگان عمومی که زیر نظارت و کنترل پلیس و سازمان‌های ذیربط فعالیت دارند، استفاده کنند.

جمشاد در پایان خواستار ارتقای ایمنی و فراگیر شدن استفاده از حمل و نقل عمومی توسط مسئولان و دست‌اندرکاران حمل و نقل عمومی گیلان شد.

انتهای پیام/84001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول