اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اندیشکده دین و زندگی ارومیه خبر داد

برگزاری دوره آموزشی نظام‌سازی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر اندیشکده دین و زندگی ارومیه گفت: دوره‌های آموزشی نظام‌سازی در بهمن‌ ماه سال 1391 در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی نظام‌سازی در ارومیه

جلال نوری‌واحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دوازده جلسه تخصصی نظام‌سازی با حضور اساتید و دانش‌آموختگان مرکز مطالعات استراتِژیک و دکترینال اندیشکده یقین در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اساتید این دوره‌های آموزشی دانش‌آموختگان دکتر حسن عباسی یکی از تحلیل‌گران علوم استراتژیک هستند، ادامه داد: این دوره‌ها در بهمن ماه سال جاری با مشارکت انجمن اسلامی دانشگاه ارومیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون جوانان بسیج برپا می‌شود که امیدوار هستیم جوانان از این جلسات استقبال خوبی به عمل آورند.

نوری به برشماری عنوان جلسات پرداخت و گفت: فلسفه جامعه و حکمت جماعت، حکمت بیع، دکترین ملی اقتصاد در افق 1414، استراتژی‌های توسعه صنعتی، دکترین ملی صنعت در افق 1414، تدوین سیستم‌ها و حکمت نظام، عصر سیستم‌های سایبری، دکترینولوژی انرژی، دکترین ملی انرژی در افق 1414، تعلیم و تربیت در غرب از عنوان‌های جلسات هستند.

وی گفت: دکترین ملی تادیب در افق 1414، فلسفه قدرت و جنگ، دکترین قدرت نرم، دکترین امنیت ملی در افق 1414، بیداری اسلامی، حکمت ولایت، نهضت انتظار، انسان‌شناسی فلسفی، انسان‌شناسی قرآنی، حکمت هنر، هنر اقتدارآفرین، زندگی مدرن و سایبر لایف، شبکه اجتماعی در فضای سایبری از دیگر عنوان‌ها و سرفصل‌های جلسات محسوب می‌شود.

مدیر اندیشکده دین و زندگی ارومیه با اظهار به اینکه جلسات را اساتید صاحب‌نام راهبری می‌کنند، حسام‌الدین حائری‌زاده، مهدی حنطه، کاظم فولادی، مجید صحراگرد، محسن بهارناز، عباس چگینی، حجت‌الاسلام میثم صفایی، حسین افتخاری، مجید اسکندری، سید حامد قاسمی را از جمله اساتید این جلسات نام برده و بیان داشت: جوانان با حضور یافتن در این دوره‌ها تا اندازه زیادی در سمت و سوی بصیرت‌افزایی گام برمی‌دارند.

نوری با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان برپا می‌‌شود از گروه‌های مختلف سنی به ویژه جوانان برای شرکت در جلسات دعوت به عمل آورد و اذعان داشت: دشمنان کشورمان در طول 33 سال گذشته به ویژه در سال‌های اخیر برای تنگنا قرار دادن ملتمان از انواع حربه‌ اقتصادی، فرهنگی و... استفاده کرده‌اند بنابراین می‌طلبد جوانان با حضور در این قبیل دوره‌ها به رشد فکری دست یافته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول