اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مطرح کرد

اتحاد جهان اسلام در رأس اهداف آستان قدس رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد گفت: آستان قدس رضوی در تمام برنامه‌ریزی‌های خود اهتمام ویژه‌ای به اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام دارد.

اتحاد جهان اسلام در رأس اهداف آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید عبدالحسینی صبح امروز در سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در محل سالن اجتماعات بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد اظهار داشت: سومین کنفرانس گردشگری سلامت در بیمارستان فوق تخصصی رضوی که وابسته به آستان قدس است توجه ویژه‌ای به یکپارچگی و تجمیع ملل اسلامی دارد.

وی افزود: وجه تمایز این کنفرانس در قیاس با دوره‌های گذشته و دیگر کنفرانس‌ها استقبال بسیار بی‌نظیر کشورهای اسلامی بوده و امیدوارم این کنفرانس مقدمه‌ دستاوردهایی در حوزه گام‌های اجرایی سلامت و درمان کشورهای اسلامی باشد.

عبدالحسینی با بیان اینکه برگزاری 70 کنگره بین‌المللی علمی برگ زرینی از افتخارات بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد است، خاطر نشان کرد: این بیمارستان در رأس اهداف خود اتحاد و توسعه بخش علمی و پزشکی جهان اسلام را دارد و بر همین مبنا در مسیر فعالیت‌های خود نگاه ویژه‌ای به برگزاری کنفرانس‌ها و کنگره‌های بین‌المللی با حضور ملل مختلف و همچنین سعی در تجمیع و اتحاد و توسعه آنان دارد.

وی تصریح کرد: کنگره جراحی قلب در بیمارستان رضوی مشهد بستری بود برای ارتقاء و اعتلای حوزه علمی پزشکی که دستاورد آن را می‌توان با توصیف برند شدن این کنگره درک نمود.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی مدرسه جراحی فوق تخصصی قلب را یکی از دستاوردهای مهم برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در این بیمارستان دانست و یادآور شد: امروز این مدرسه الگویی برای ارتقاء سلامت قلب و توسعه پزشکی تعداد بی‌شماری از کشورها تلقی می‌شود.

عبدالحسینی خاطر نشان کرد: گردشگری سلامت مبحثی ریشه‌ای است که ریشه در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دارد و در رأس تمام این رهنمودها، اتحاد و یکپارچگی تأکید شده است.

وی برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی را نقطه عطفی در مسیر یکپارچگی و اتحاد اسلامی دانست و ادامه داد: این کنفرانس و مشارکت ملل اسلامی باید به دور از هرگونه گرایشات سیاسی باشد و بتواند اتحاد را در حوزه سلامت و درمان میان کشورهای اسلامی سبب شود.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد اذعان کرد: باورمندی باید در ملل اسلامی بارور شود تا بدین وسیله کشورهای اسلامی با عنوان قطب گردشگری سلامت و توسعه تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی مانع از سفر گردشگران کشورهای اسلامی به غرب در حوزه درمان شوند.

عبدالحسینی گردشگری سلامت را در سایه مشارکت حداکثری مجامع مسلمان دانست و گفت: کشورهای حضور یافته در این کنفرانس باید با اهتمام ویژه به مسئله توسعه درمان و سلامت و همچنین توسعه روابط میان جوامع اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول