اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی مرکز مطالعات زنان کشور:

زنان غربی آماده پذیرش اسلام هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی مرکز مطالعات زنان کشور گفت: گرایش زنان و دختران غربی به عفاف نشانه آمادگی پذیرش اسلام در وجود آنهاست.

زنان غربی آماده پذیرش اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، زهرا امین‌مجد در جمع دانشجویان و طلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه در غرب به شدت نیاز گرایش به اسلام احساس می‌شود، اظهار کرد: در غرب زنان و دختران اروپایی به عفاف گرایش پیدا کرده‌اند که این امر نشانه آمادگی پذیرش اسلام در وجود آنهاست.

وی با بیان اینکه زن غربی متوجه شده که ابزاری در دست نظام سرمایه‌داری بوده است، افزود: در غرب از زنان با عنوان نیروی کار ارزان و وسیله‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود.

عضو هیئت علمی مرکز مطالعات زنان کشور با اشاره به ارائه نظریه خواهری جهانی از طرف فمینیست‌ها، افزود: این نظریه به دلیل خسته شدن زن از ابزار بودن در غرب ارائه شده است.

به گفته وی، طرفداران نظریه خواهری جهانی به شدت به دنبال یک بدیل برای این نظریه هستند به همین منظور مبانی اسلامی را دنبال می‌کنند.

امین‌مجد، غرب را مدیریت کننده معکوس دین اسلام در جهان معرفی کرد و گفت: حجیت اسلام بر غرب به طور کامل مشخص شده است.

وی به نقل قولی از دکتر شریعتی درباره اینکه غرب اسلام را به خوبی شناخته است، اشاره کرد و گفت: از نظر دکتر شریعتی مامون نیز ولایت را به خوبی شناخته بود و برای اینکه امام رضا (ع) را مانعی برای انجام دادن کارهای خود می‌دید به شهادت رساند.

این استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به دلایل بروز مشکلات بین زنان و مردان و فروپاشی خانواده‌ها یادآور شد: بروز چنین مشکلات به خاطر این است که بخشی از نیازهای عاطفی زن و مرد در بیرون از خانه تامین می‌شود.

وی با اشاره به برخی از پروازهای مسافرتی به خارج از کشور، اضافه کرد: در بسیاری از این سفرها مسافران زن و مرد تنها با راهنمایی مهماندار هواپیما در کنار یکدیگر جای می‌گیرند که این امر می‌تواند موجب بروز زمینه‌های یک بحران اجتماعی باشد.

انتهای پیام/ 84002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول