اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس تاکید کرد

برگزاری هر چه باشکوه‌تر محافل انس با قرآن در سلماس

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: محافل انس با قرآن باید هر چه باشکوه‌تر در سلماس برگزار شود.

برگزاری هر چه باشکوه‌تر محافل انس با قرآن در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مرتضی نظری دوشنبه شب با حضور در محفل انس با قرآن که در حوزه علمیه امام علی (ع) سلماس برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته در راستای حفظ، قرائت و انس با قرآن گام‌های مؤثری در جامعه برداشته شده که امید است این رویه در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

وی برگزاری چنین محافلی را در تربیت دینی فرزندان مؤثر عنوان کرد و افزود: برای اینکه نتایج برگزاری چنین جلساتی را شاهد باشیم نیاز است تا محافل انس با قرآن برای افراد در سنین مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار شود.

نظری با بیان اینکه در چند سال گذشته نهضت بسیار خوبی در زمینه انس، فراگیری، آموزش و حفظ قرآن در کشور به راه افتاده و روزبه‌روز بر سرعت این نهضت و حرکت افزوده می‌شود و با تاکید بر آموزش قرآن، خاطر نشان کرد: امید است جوانان روزبه‌روز بیشتر با این کتاب آسمانی انس گرفته و در تمام مراحل زندگی خود از آن تمسک جویند.

این مسئول با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عامل اصلی در پیروزی انقلاب نیز تمسک‌جویی مردم آزاده از کتاب آسمانی بود.

فرماندار سلماس اضافه کرد: جوانان در زمان جنگ نیز با کمک گرفتن از قرآن توانستند مسیر را پیدا کرده و با ثبات قدم در این مسیر گام بردارند.

وی خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم و محافل انس با قرآن شد و عنوان کرد: با نزدیک شدن به مفاهیم و راهنمایی‌های این کتاب آسمانی است که می‌توانیم مسیر درست را در زندگی طی کنیم.

نظری اعلام کرد: قرآن تنها کتاب آسمانی است که در برابر توطئه و حربه دشمنان اسلام بدون هیچ‌گونه تغییری در اختیار ما است چرا که نگهدارنده و حافظ آن خداوند است.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول