اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سلفچگان خواستار شد

نگاه ویژه مسئولان به شهر تازه تاسیس سلفچگان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سلفچگان گفت: مسئولان به شهر تازه تاسیس سلفچگان باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

نگاه ویژه مسئولان به شهر تازه تاسیس سلفچگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، حسن شریفی اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر سلفچگان این است که مسئولان، این شهر را همانند سایر شهرهای استان که چندین سال از تاسیس آنها می‌گذرد می‌بینند، در صورتی که به شهر تازه تاسیس سلفچگان باید نگاه ویژه‌ای شود تا زیرساخت‌های مورد نیاز در این شهر ایجاد شود، چرا که این شهر در حال حاضر به لحاظ زیرساختی برای ارائه خدمات کامل نیست.

وی افزود: مشکلات فرهنگی و کمبود اعتبارات فرهنگی از دیگر مشکلات این شهر است. از سوی نهادهای فرهنگی استان هنوز هیچگونه اعتباری برای امور فرهنگی به این شهر اختصاص نیافته است و وقتی که موضوع را پیگیری می‌کنیم آنان اعلام می‌کنند در این شهر نمایندگی نداریم، در همین جا از مسئولان استان تقاضا داریم زمینه راه‌اندازی نمایندگی‌های خود را در این شهر فراهم آورند تا بتوان از طریق آنها خلأ‌های فرهنگی موجود در این شهر را برطرف کرد.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر سلفچگان با وجود اختصاص نیافتن اعتبار برای امور فرهنگی تاکنون اقداماتی در زمینه برپایی کلاس‌های طرح اوقات فراغت در تابستان و هماهنگی و همکاری با امام جمعه و ائمه جماعات در امور فرهنگی داشته است، ولی با توجه به بضاعت مالی کم، این اقدامات آن طور که باید و شاید اثرگذار نبوده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول