اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌ و بلوچستان:

نگاه مسئولان کشوری به سیستان‌ و بلوچستان تغییر کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سفر مسئولان کشوری به استان باید نگاه‌ها و راهبردها نسبت به مسائل منطقه تغییر کند.

نگاه مسئولان کشوری به سیستان‌ و بلوچستان تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، عباس نخعی در جلسه شورای اداری شهرستان سرباز که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان سیستان و بلوچستان مردمی قانع و غیور هستند که انتظارات آنان در حد معیشت آنان است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در استان قرار دارد اگر این غیرت و جوانمردی در بین این مردم وجود نداشت ممکن بود شرایط منطقه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های بزرگ، استان سیستان و بلوچستان را همتراز با استان‌هایی مثل اصفهان، یزد، فارس، و آذربایجان‌شرقی قرار می‌دهند که این نگاه به استان نگاه درستی نیست.

نخعی به مزیت‌ها و آسیب‌هایی همچون مرز و تردد اتباع بیگانه در استان اشاره کرد و گفت: همواره شاهدیم که مسئولان کشوری در سفر به استان، نگاهشان نسبت به منطقه تغییر می‌کند بنابراین اگر‌چه سفرهای مسئولان مفید است اما انتظار می‌رود به تبع آن راهبرد امور نیز تغییر کند.

وی روند زیر ساخت‌ها در استان را کند و آرام دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد امید آن می‌رود در این مناطق موتور توسعه با سرعت بیشتری شتاب گیرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان این استان را در زمینه مسائل صنعتی، معدنی، کشاورزی و استانی سرشار از ظرفیت و استعداد عنوان کرد و افزود: با توجه به ذخایر سرشار و دست نخورده نگاه ویژه دولت می‌تواند باعث رشد و توسعه در منطقه و ایجاد شغل در استان شود.

نخعی از نمایندگان خواست در تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات با توجه به شرایط خاص منطقه، در بودجه 92 نگاه ویژه به استان سیستان و بلوچستان داشته باشند.

انتهای پیام/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول