اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین:

«قصه‌های مینودری» نخستین سینمای خانگی است

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان قزوین گفت: انیمیشن قصه‌های مینودری نخستین انیمیشن سینمای خانگی ایران است که در 51 قسمت و به تیراژ هر قسمت 20 هزار نسخه به صورت ماهانه در سراسر کشور توزیع می‌شود.

«قصه‌های مینودری» نخستین سینمای خانگی است

به گزارش فارس از قزوین، سعید پورایمانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از انیمیشن فاخر «قصه‌های مینودری» که با حضور مدیر شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ارشاد استان برگزار شد، با اشاره به تاریخچه غنی استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین بزرگانی همچون عارف قزوینی، ابوالحسن اقبال آذر، علامه علی‌اکبر دهخدا، شهید بابایی و شهید لشگری را در دامان خود پرورانده است که هر یک از آنان در زمره افتخار آفرینان این مرز و بوم قرار دارند.

پورایمانی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین افزود: با توجه به اینکه کمتر از یک سال است که از افتتاح مجتمع فرهنگی کاسپین قزوین می‌گذرد اما با حمایت‌ها و همراهی‌های مسئولان و جوانان هنرمند استان قزوین توانستیم به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابیم که یکی از آنها انیمیشن قصه‌های مینودری است.

وی اضافه کرد: در طول این مدت کوتاه سعی کردیم با تلاش بی‌وقفه و با همکاری جوانان هنرمند و پرتلاش استان خدماتی از قبیل اینترنت پاک، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، تولید انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی، ترویج بازی‌های رایانه‌ای ایرانی، تشکیل کانون هواداران بازی‌های رایانه‌ای ایرانی و غیره را به علاقه‌مندان ارائه دهیم.

این مسئول با تقدیر از حمایت‌های مسئولان استانی و کشوری اظهار داشت: حمایت‌ها و همراهی‌هایی که از سوی مسئولان استانی در قزوین و کشوری از مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین شد، برای ما غیرمنتظره بود، مخصوصا حمایت‌های مدیرکل ارشاد استان قزوین در راستای ترویج فرهنگ دیجیتال تأثیر بسزایی در موفقیت این مجموعه داشت.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان قزوین عنوان کرد‌: ما نیز در پاسخ به این همراهی‌ها و همکاری‌ها سعی کردیم تمام تلاش خود را بکار بگیریم و از ظرفیت جوانان هنرمند استان به نحو مطلوبی استفاده کنیم تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به جوانان علاقه‌مند به هنر انیمیشن ارایه دهیم.

پورایمانی خاطرنشان کرد: امروز این افتخار نصیب ما شده است که در زمینه تولید انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی حرفی برای گفتن داشته باشیم و گام در راه تولید اثری فاخر بگذاریم.

وی در خصوص هدف از ساخت این انیمیشن عنوان کرد: هدف از ساخت انیمیشن قصه‌های مینودری در کنار جنبه طنز آن ترویج لهجه شیرین قزوینی است، در واقع سعی کردیم ترویج فرهنگ و معارف عمیق مردم قزوین را در لایه‌های طنز به مردم منتقل کنیم و امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانیم گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

انتهای پیام/2667/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول