اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان کردستان خبر داد

راهیابی انیمیشن «سفر» به جشنواره فیلمسازان مسلمان روسیه

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان از راهیابی انیمیشن «سفر» به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلمسازان مسلمان منبر طلایی روسیه خبر داد.

راهیابی انیمیشن «سفر» به جشنواره فیلمسازان مسلمان روسیه

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: انیمیشن «سفر» به کارگردانی ماشاءالله محمدی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان کردستان در هشتمین جشنواره مسلمان جهان که از 16 الی 21 شهریور (6 الی 11 سپتامبر) در شهر کازان روسیه برگزار می‌شود، راه یافت.

به گفته وی این انیمیشن اثری با مضمون دینی و از تولیدات سال 91 حوزه هنری کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: انیمیشن سفر در مدت زمان 5 دقیقه و 45 ثانیه داستان پیرمردی را که در فضای شهری و آلودگی صوتی به طرف دریا می‌رود و در این مسیر ماجراهایی برایش اتفاق می‌افتد را به تصویر کشیده است.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان یادآور شد: هیمن حیدری به عنوان نویسنده، سوران فهیم صداگذاری و بهمن علی‌پور به عنوان کامپوزیت، ماشاءالله محمدی را یاری کرده‌اند.

گفتنی است؛ ماشاءالله محمدی نقاش و فیلمساز توانمند کردستانی است که علاوه بر موفقیت در حوزه نقاشی، در رشته انیمیشن نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

این هنرمند کردستانی پیش از این با تولید 5 انیمیشن و حضور در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی در زمره فیلمسازان توانمند ایران و جهان شناخته شده است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول