اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با طرح دستگاه نانو لوله‌های کربنی

دانش‌آموزان خوزستانی مقام دوم جشنواره خوارزمی را کسب کردند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزانی از شهرستان بهبهان با طرح دستگاه نانو لوله‌های کربنی در زمینه نانو تکنولوژی، مقام دوم چهاردهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی را کسب کردند.

دانش‌آموزان خوزستانی مقام دوم جشنواره خوارزمی را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان، مسعود اکبری اظهار داشت: توسط محمدجواد ارفاق و محمدسلامی از هنرستان پست و مخابرات و دبیرستان شاهد باقرالعلوم بهبهان، دستگاه نانو لوله‌های کربنی در زمینهٔ نانو تکنولوژی به چهاردهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی راه یافت و رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی توضیح داد: در زمینه نانو فقط دو طرح از استان های خوزستان و یزد اجازه حضور در مرحله نهایی جشنواره خوارزمی را کسب کردند که طرح دانش‌آموزان خوزستانی رتبه دوم کشور را کسب کرد و رتبه اول این زمینه از جشنواره همانند سال گذشته خالی ماند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، در این دوره از جشنواره در مرحله استانی 527 طرح از 581 طراح خوزستانی شرکت داشتند که پس از دو مرحله داوری در استان در مجموع 56 طرح از آن‌ها به مرحله کشوری معرفی شدند. در مرحله کشوری نیز پس از سه مرحله داوری و دعوت حضوری از داوران و طراحان سرانجام دو طرح از استان خوزستان در زمینه‌های نانوتکنولوژی از بهبهان و علوم زیستی و پزشکی از ایذه، جواز حضور در مرحله نهایی داوری جشنواره را کسب کردند که در پایان طرح معرفی شده در زمینه نانو تکنولوژی مقام دوم کشوری را از آن خود کرد.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول