اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

اجرایی شدن مصوبات سفرهای دولت به بابل مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل با اشاره به سفر ریاست جمهوری برای رونمایی از دستگاه تصفیه شیرابه زباله دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: اجرای مصوبات سفرهای دولت به بابل در سفر اخیر رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرد.

اجرایی شدن مصوبات سفرهای دولت به بابل مورد توجه قرار گیرد

حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل، با اشاره به سفر ریاست جمهوری به مازندران و شهرستان بابل در روز سه‌شنبه افزود: محمود احمدی‌نژاد برای رونمایی از دستگاه تصفیه شیرابه زباله دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که برای نخستین بار در مازندران توسط محققان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ساخته شده است به این شهرستان سفر می‌کند.

وی با تقدیر از توجه احمدی‌نژاد به دستاوردهای علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: استقلال دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل زمینه‌ساز پژوهش‌ها و تحولات علمی این شهرستان بوده که باید از دولت کریمه تقدیر کرد.

روحانی با بیان اینکه شهرستان بابل در زمینه علوم معنوی، انسانی و تجربی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: انتظار داریم با حمایت دولت کریمه، تمام ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان به بالفعل تبدیل شود.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مصوبات سفر اول، دوم و سوم ریاست جمهوری به شهرستان بابل تاکنون اجرایی نشده است، اذعان داشت: پروژه کمربندی جنوبی بابل، انتقال آب سد البرز به شهرهای گروه الف، پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل و سایر پروژه‌های مصوب این شهرستان که تاکنون اجرایی نشده است از جمله مطالباتی است که انتظار داریم ریاست جمهوری در سفر به شهرستان بابل مورد توجه ویژه قرار دهد.

روحانی بیان داشت: به دلیل عدم تخصیص اعتبار تاکنون هیچ یک از مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری به شهرستان بابل اجرایی نشده است و تنها 20 درصد مصوبات سفر دوم در بابل اجرا و محقق شده است.

وی افزود: احداث کمربندی جنوبی بابل از مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به شهرستان بابل بوده است که با وجود بازدید وزیر و مسئولان متعدد وزارت راه و شهرسازی تاکنون این پروژه حیاتی بابل اجرایی نشده است که انتظار داریم این پروژه به همراه پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف که در طرح مهر ماندگار قرار گرفت تا پایان دولت کریمه به بهره‌برداری رسد.

انتهای پیام/86009/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول