اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

80 درصد از مصوبات شورای تأمین جنبه پیشگیری دارد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان با اشاره به برگزاری نشست‌های منظم شورای تأمین در این شهرستان گفت: 80درصد از مصوبات شورای تأمین در این شهرستان جنبه پیشگیری دارد.

80 درصد از مصوبات شورای تأمین جنبه پیشگیری دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالصمد صفرنژاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان تصریح کرد: پارسال 140 مصوبه در شورای تأمین داشته‌ایم که 80 درصد آن‌ها با نگاه پیشگیری بوده است.

نماینده عالی دولت در شیروان از اعضای شورای تأمین در شهرستان‌ها به منزله چشم نظام یاد کرد، و گفت: خوشبختانه هم اکنون شاخص امنیتی در شیروان در بهترین وضعیت در سطح استان قرار دارد.

صفرنژاد همچنین موفقیت فرماندهی انتظامی را در گرو تعامل بیش‌تر مردم با مسئولان خواند و گفت: نیروی انتظامی به عنوان تأمین کننده امنیت تمام تلاش خود را در این بخش صرف کرده است.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی با انجام وظایف و رسالت خویش به یک نیروی افتخار آفرین در کشور تبدیل شده است.

صفرنژاد با تاکید بر اینکه پیکره کشور بسته به حوزه امنیت پایدار است افزود: بی‌تردید برقراری امنیت در جامعه اساس تحول و پیشرفت است.

رئیس شورای تأمین شیروان با قدردانی از خدمات فرمانده انتظامی  شهرستان و اعضای شورای تأمین یادآور شد: تأمین امنیت و موفقیت نیروی انتظامی در پیشبرد مأموریت‌های محوله مرهون تعامل با مردم است.

فرماندار شیروان در بخش دیگری از اختصاص 140 میلیارد تومان اعتبار سفر رهبری به شیروان خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی هم در این آیین گفت: این نیرو برای اجرای مأموریت‌های محوله نیاز به همکاری و تعامل مردم و مسئولان دارد.

خلیل‌الله باقری همچنین عزت و اقتدار نیروی انتظامی و رضایتمندی مردم را از عملکرد نیرو از افتخارات نیروی انتظامی دانست.

به گزارش فارس در این آیین با قدردانی از عبد یوسف‌خانی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شیروان، علی پاکدل به عنوان فرمانده جدید این نیرو در شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/63002/ق/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول