اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان:

سمنان پیگیر اجرای مصوبات استانی دولت است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان گفت: استاندار و مجموعه مدیران استان سمنان، اجرای پروژه‏ها و مصوبات استانی را به طور جدی پیگیری می‏کنند.

سمنان پیگیر اجرای مصوبات استانی دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی امروز از پیگیری استاندار سمنان در تهران برای اجرای پروژه‏ها و مصوبات استانی دولت خبر داد.

وی افزود: استاندار سمنان برای اجرای مصوبات و پروژه‏های بزرگ این استان و پیگیری بیشتر مسائل، با مسئولان کشوری دیدار و رایزنی کرد.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان گفت: عباس رهی، استاندار سمنان در ادامه دیدارها و گفت‏وگوهای خود با مسئولان کشوری در تهران، با وزیر راه و شهرسازی در این وزارتخانه دیدار و در مورد مسائل مختلف مسکن مهر، اجرای مصوبات راه‏های استان رایزنی و گفت‏وگو کرد.

کارخایی افزود: رهی در دیدار با دستیار ویژه رئیس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری در خصوص اجرا و تامین اعتبارات لازم برای پروژه‏های مهر ماندگار و درباره موضوع انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی دیدار و گفت‏وگو کرد.

وی گفت: در ادامه پیگیری‏های استاندار سمنان، رهی با رئیس سازمان آموزش و پژوهش ریاست جمهوری دیدار و مسائل و مشکلات مختلف استان سمنان در زمینه آموزش و پروهش را مطرح و بررسی کرد و در دیدار با معاون برنامه‏ریزی، توسعه منابع و امور اقتصادی وزارت کشور مسائل مختلف را در میان گذاشت.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان ادامه داد: استاندار سمنان همچنین به اتفاق جمعی از فرماندهان سپاه این استان با حضور در شهر خرمشهر، از ساخت و ساز اردوگاه شهید زین‏الدین راهیان نور استان سمنان بازدید به عمل آورد.

کارخایی به حضور استاندار سمنان در همایش‏های مختلف که با حضور مقامات کشوری تشکیل شده بود، اشاره کرد و افزود: شورای هماهنگی توسعه پایدار مناظق کویری و بیابانی که به ریاست معاون اول رئیس جمهور و هفت وزیر و سه تن از معاونان رئیس جمهوری و هشت تن از استانداران مناطق کویری و بیابانی شامل استان‏های اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قم، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان برگزار شد نیز شرکت کرد.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان گفت: وی همچنین در نشستی با حضور دانشجو، عضو شورای شهر تهران در خصوص ایجاد پردیس کویرشناسی در دانشگاه آزاد گرمسار، این موضوع را پیگیری و بررسی کرد.

انتهای پیام/22494/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول