اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز حمل و نقل

رژه ناوگان حمل و نقل شهرداری ارومیه برگزار شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز رژه ناوگان حمل و نقل شهرداری ارومیه برگزار شد.

رژه ناوگان حمل و نقل شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیش از ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن 26 آذر که روز ملی حمل و نقل نام‌گذاری شده در اقدامی نمادین رژه خودروهای ناوگان حمل و نقل شهرداری ارومیه با حضور مسئولان سازمان‌های اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، موتوری و آتش‌نشانی برگزار شد.

این رژه پیش از ظهر امروز در خیابان دفاع مقدس ارومیه آغاز شد و با پیمودن مسیرهای والفجر، کاشانی، ایالت و امینی ادامه یافت و در میدان مدرس به انتها رسید.

محمد حضرت‌پور، شهرداری ارومیه در حاشیه این رژه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این رژه برخی از خودروهای خدمات‌رسان و برف‌روب به دلیل فعالیت در شهر و پاک‌سازی شهر در رژه حضور نداشتند، بیان داشت: از سازمان تاکسیرانی 60 دستگاه تاکسی، از سازمان اتوبوس‌رانی پنج دستگاه اتوبوس شهری، از سازمان آتش‌نشانی 32 دستگاه خودروی آتش‌نشان سبک و سنگین، 14 دستگاه کمپرسی، یک دستگاه خودروی مخزن شور و یک دستگاه خودروی جدول شور در اقدامی نمادین به انجام رژه در شهر پرداختند.

وی ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل و تبریک آن به تمام کارکنان حوزه حمل و نقل، خاطر نشان کرد: اهمیت حمل و نقل در عصر امروزی که با پیشرفت و تکنولوژی آمیخته شده کاملاً مشهود است و باید نسبت به گذشته در راستای پیشرفت حمل و نقل و فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در شهر توسط شهروندان اقدام شود.

انتهای پیام/61012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول