اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای سلامت اجتماعی صورت گرفت

نشست مشترک علوم پزشکی با مدیریت شهری در قزوین

خبرگزاری فارس: نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و شورای اسلامی شهر قزوین با هدف ارتقای سلامت اجتماعی، روانی و معنوی برگزار شد.

نشست مشترک علوم پزشکی با مدیریت شهری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و شورای اسلامی شهر قزوین با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و معاونان این دانشگاه در تالار مردمی شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد.

در نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و شورای اسلامی شهر قزوین مشکلات و معضلات سلامت اجتماعی، فکری و روانی شهروندان قزوینی بررسی شد تا با هم‌فکری و هم‌اندیشی این دو نهاد راهکارهای مناسبی برای ارتقای سلامت آنان صورت گیرد.

در این مراسم معاون بهداشت، مدیر درمان، معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس مرکز بهداشت بلندیان شهرستان قزوین، معاون غذا و دارو، معاون دانشجویی فرهنگی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از روند خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان قزوینی ارائه دادند تا با بررسی وضعیت سلامت شهروندان قزوینی تصمیم‌گیری‌های مناسبی برای ارتقای سلامت اجتماعی، روانی و معنوی آنان صورت گیرد.

در نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و مجموعه مدیریت شهری نایب‌رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، شهردار قزوین و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین از اقداماتی که در حوزه سلامت اجتماعی انجام دادند و همچنین از اهمیت این موضوع در شهر قزوین مطالبی بیان کردند.

در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از مجموعه مدیریت شهری قزوین خواستار تحکیم روابط، مساعدت و همکاری این نهاد در حوزه ارتقای سلامت شهروندان قزوینی شد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه درمان پیشگیری از درمان است، متذکر شد: با بررسی مشکلات سلامت اجتماعی می‌توان از بروز بیماری‌ها در استان قزوین جلوگیری کرد.

وی به اهمیت سلامت شهروندان قزوینی اشاره کرد و اذعان داشت: با برخوردار بودن آنان از سلامت اجتماعی می‌توان شهری بانشاط و شاداب ایجاد کرد و با تحقق این هدف سلامت جامعه را ارتقا داد.

انتهای پیام/77009/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول