اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

داروهای تناسب اندام تهدیدی جدی برای سلامت بانوان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی شیوع داروهای مختلف تناسب اندام بین بانوان را تهدیدی جدی برای سلامت بانوان دانست.

داروهای تناسب اندام تهدیدی جدی برای سلامت بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در نشست کارگروه بانوان استان اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر میزان مصرف داروهای تناسب اندام و لاغری بین بانوان به شدت افزایش یافته که استفاده از این داروها ممکن است سلامت بانوان را به خطر بیندازد.

وی تصریح کرد: تبلیغ داروهای تناسب اندام به ویژه در باشگاه‌های ورزشی از جمله مسائلی است که می‌تواند آسیب‌‌های اجتماعی فراوانی را به دنبال داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی بر لزوم نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان استان نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی را بر عهده دارد، می‌طلبد با ارائه طرحی در زمینه عدم استفاده از مکمل‌ها و قرص‌های لاغری در اماکن ورزشی بانوان، از تبلیغ در این زمینه جلوگیری کند.

نصراللهی همچنین خواستار افزایش نظارت بر فروشگاه‌های عرضه محصولات گیاهی و رسیدگی به عرضه داروهای غیر استاندارد و مضر شد.

وی گفت: آگاهی ‌بخشی به بانوان پیرامون نتایج و عواقب سوء مصرف قرص‌های تناسب اندام از ضروریات اجتناب ناپذیر است و مسئولان مربوطه باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌کنند.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول