اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تبلیغات صحیح زمینه‌ساز جذب گردشگر سلامت می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیشرفت‌های پزشکی در چند سال اخیر افزایش داشته است و باید با تبلیغات مناسب گردشگران سلامت را از سایر کشورها به سوی ایران جذب کنیم.

تبلیغات صحیح زمینه‌ساز جذب گردشگر سلامت می‌شود

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه سومین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که در زمینه پزشکی فعالیت‌های ارزشمندی دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ایران از نظر تمام جراحی‌های پیشرفته و بخش‌های درمانی سرآمد بسیاری از کشورها است به طوری‌که بسیاری از پزشکان مجرب دنیا را متخصصان ایرانی تشکیل می‌دهند.

ثروتی خاطر نشان کرد: بیماران در دنیا علاقه‌مند هستند تا در مکانی درمان شوند که علاوه بر خدمات پزشکی در سطح بالا، دارای مکان‌های تفریحی نیز باشد به ویژه کشورهای اسلامی که زیارتی بودن آن شهر را نیز در نظر می‌گیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که بسیاری از مسلمانان کشورهای عربی به حضور در مشهد مقدس به خاطر آب و هوا و امکانات زیارتی و تفریحی علاقه‌مند هستند که این امر در اشتغال‌زایی و درآمدزایی کشور نقش مهمی را ایفا می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیشرفت‌های پزشکی کشور در چند سال اخیر افزایش داشته است و باید با تبلیغات مناسب و معرفی خدمات درمانی کشور گردشگران سلامت را از سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی به سوی ایران جذب کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس‌های علمی در کشور اظهار کرد: برگزاری کنفرانس‌های علمی توانمندی‌های ایران را در دنیا نشان می‌دهد ضمن اینکه با تبادل اطلاعاتی که انجام می‌شود زمینه همکاری و ارتقا به وجود می‌آید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در صورت اطلاع‌رسانی، مردم جهان با خدمات و امکانات پزشکی کشور آشنایی پیدا کرده که این آشنایی سبب ترغیب آنها به درمان در ایران می‌شود.

سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70017/غ/د1000                                                                                     

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول