اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت جم خبر داد

اجرای طرح بهداشتی پدی‌کلوز در مدارس جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت جم از اجرای طرح بهداشتی پدی‌کلوز در مدارس شهرستان جم خبر داد.

اجرای طرح بهداشتی پدی‌کلوز در مدارس جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی عصر امروز در نشست بررسی مسایل بهداشتی مدارس جم اظهار داشت: به هر میزان به بهداشت و سلامت اهمیت بیشتری داده شود، شاهد پیشرفت و رشد بیشتری هستیم.

وی برنامه‌ها و وظایف بهداشت و درمان را در قبال بهداشت مدارس تشریح کرد و آمادگی مجموعه شبکه بهداشت را برای آگاهی‌بخشی و لزوم برگزاری ‌هر چه ‌بهتر طرح‌ها و دوره‌های آموزشی در مدارس اعلام کرد.

این مسئول بهداشتی با بیان نکاتی در زمینه نحوه پذیرش و معاینه دانش‌آموزان و ورزشکاران و بیماران ویژه خاطرنشان کرد: در شهرستان جم تمهیدات ویژه‌ای برای بهبود خدمات‌رسانی بهداشتی به مردم اندیشیده شده است.

قاسمی تصریح کرد: هماهنگی بین کارشناسان بهداشت مدیریت و شبکه برای اجرای طرح مروج سلامت دوره ابتدایی، ارجاع اقدامات انجام شده مدیریت در ارتباط با گزارشات دوره‌ای واصله کارشناسان شبکه بهداشت از مدارس، مکاتبه با مدارس در زمینه همکاری بهتر با کارشناسان بهداشت و درمان در زمان مراجعه و بازدید و پیگیری طرح‌ها و برنامه‌ها و اجرای طرح پایش منظم و دوره‌ای میانه ید ادرار دانش آموزان از سوی شبکه و هماهنگی و ارسال گزارش مصور و مکتوب آماری در پایان طرح به مدیریت از جمله برنامه‌های سال جاری است.

وی اذعان داشت: پذیرش و معاینه دانش‌آموزان مدارس روستایی از سوی خانه‌های بهداشت، برپایی کارگاه‌های آموزشی مورد لزوم برای آگاهی‌بخشی مدیران و مربیان بهداشت با حضور کارشناسان و پزشکان بهداشت و درمان، برنامه‌ریزی و هماهنگی برای بازدید مشترک کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و مدیریت از مدارس نیز از جمله این برنامه‌هاست.

قاسمی از اجرای طرح بهداشتی پدی‌کلوز در مدارس شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: پذیرش و پیگیری درمان رایگان بیماران ویژه از سوی شبکه بهداشت و درمان و اجرای طرح پدی‌کلوز با همکاری شبکه بهداشت و درمان در دوره ابتدایی نیز از برنامه‌های مهم شبکه بهداشت در سال جاری است.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول