اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایانه حمل و نقل رودبار خبر داد

ایجاد 9 نمایندگی پایانه روستایی در رودبار

خبرگزاری فارس: مسئول پایانه حمل و نقل رودبار از ایجاد 9 نمایندگی پایانه حمل و نقل روستایی در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 9 نمایندگی پایانه روستایی در رودبار

کیوان رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با گرامیداشت روز حمل و نقل اظهار کرد: ایجاد پایانه روستایی از سال گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته با بخشداران و دهیاران روستاهای شهرستان و طبق دستور‌العمل‌های وزارت کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی از ایجاد 9 نمایندگی پایانه مسافری در رودبار خبر داد و افزود: 7 نمایندگی پایانه حمل و نقل روستایی در رودبار تشکیل شده و دو نمایندگی نیز در آستانه راه‌اندازی است.

این مسئول با بیان اینکه هر نمایندگی روستاهای هم‌مسیر را زیر پوشش و خدمات‌دهی خود قرار می‌دهد، اضافه کرد: هر نمایندگی حدود 8 روستا را زیر‌پوشش قرار داده‌ است.

وی نوسازی ناوگان مسافری و حمل و نقل، بیمه رانندگان، آموزش رانندگان، ایمنی تردد در روستاها، بیمه تکمیلی مسافران، کاهش تخلفات و ارائه خدمات مطلوب به مسافران را از مزیت‌های ایجاد نمایندگی‌های مذکور عنوان کرد.

رنجبر از ساماندهی 60 راننده در این نمایندگی‌ها خبر داد و گفت: در این طرح باید رانندگان اقدام به ثبت‌نام کنند و مدارک مورد نیاز خود را ارائه دهند که در این راستا حدود 60 راننده مدارک داده‌اند و برای آنها کارت شناسایی صادر شده است.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی رانندگان تداوم دارد، خاطرنشان کرد: رانندگان متقاضی با ارائه مدارک لازم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

مسئول پایانه رودبار به برنامه‌های اجرا شده همزمان با روز حمل و نقل در رودبار اشاره کرد و یادآور شد: مانور خودرویی ناوگان مسافری رودبار با حضور خودروهای سواری پلاک عمومی و مینی‌بوس‌ها در رودبار اجرا شد.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول