اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اعلام کرد

واگذاری بیش از 26 هزار انشعاب جدید آب در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: سال آینده 26 هزار و 800 انشعاب جدید آب در آذربایجان غربی واگذار می‌شود.

واگذاری بیش از 26 هزار انشعاب جدید آب در آذربایجان غربی

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد انشعاب آب موجود در شهرهای آذربایجان غربی تاکنون 509 هزار و 872 فقره است و پیش‌بینی می‌شود 26 هزار و 800 فقره انشعاب آب شهری در سال آینده واگذار شود.

وی با اشاره به مصرف 87 درصدی مشترکان خانگی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی، تصریح کرد: 462 هزار و 259 فقره مشترک خانگی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

آقازاده با اشاره به رده‌های بعدی مصرف آب مشترکان این شرکت افزود: تعداد مشترکان گروه تجاری 42 هزار و 426 فقره و تعداد مشترکان صنعتی 157 فقره است که به ترتیب میزان مصرف آن‌ها نسبت به کل مصرف مشترکان شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی بیش از 2 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی ادامه داد: طول شبکه آب‌رسانی موجود در شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی تا پایان شهریور ماه سال جاری 4 میلیون و 913 هزار و 133 کیلومتر است.

وی با اشاره به منابع تأمین آب شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: آب مورد نیاز استان از طریق چاه‌ها، چشمه‌ها، تصفیه‌خانه‌های آب و مخازن موجود تهیه و در اختیار مشترکان شرکت قرار می‌گیرد.

آقازاده به توسعه شبکه فاضلاب در شش ماه نخست سال جاری اشاره کرد و اذعان داشت: 72 هزار و 692 کیلومتر از شبکه فاضلاب آذربایجان غربی توسعه یافته است.

انتهای پیام/61010/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول