اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان:

شبکه توزیع و انتقال فاضلاب الشتر 95 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: در حال حاضر شبکه توزیع و انتقال فاضلاب شهر الشتر شهرستان سلسله95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شبکه توزیع و انتقال فاضلاب الشتر 95 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان، مهدی اکبریان در خصوص فعالیت‌های انجام شده برای این طرح گفت: پروژه فاضلاب شهر الشتر در سال 81 در زمینی به مساحت 31 هکتار در حال اجراست.

وی اظهار داشت: اکنون عملیات حصارکشی آن انجام شده و پس از دریافت اعتبارات مورد نظر و بازنگری مجدد طرح جهت انطباق با تجهیزات و امکانات تولید داخل، عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در خصوص مشخصات پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب الشتر گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب الشتر دارای 2 مدل با فرآیند لجن فعال است و افق طرح، برای جمعیت 25 سال آینده این شهر است.

اکبریان گفت: اعتبار برآورد شده برای این پروژه شرکت آب و فاضلاب لرستان 300 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات عمرانی یا مشارکت غیر دولتی تأمین می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر جمعیت کنونی شهر الشتر حدود 35 هزار نفر است و فاضلاب آن به صورت سنتی دفع می‌شود که این امر در دراز مدت موجب به وجود آمدن معضلات بهداشتی و زیست‌محیطی می‌شود.

انتهای‌ پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول