اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

برخورد قاطع نیروی انتظامی با سگ‌گردانی در خیابان‌های زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان از برخورد قاطع نیروی انتظامی با سگ‌گردانی در برخی خیابان‌های زنجان خبر داد.

برخورد قاطع نیروی انتظامی با سگ‌گردانی در خیابان‌های زنجان

جعفر کردلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نیروی انتظامی با افرادی که با سگ‌گردانی در برخی معابر اقدام به خودنمایی می‌کنند به صورت جدی برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه برخورد با چنین معضلاتی در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی صورت می‌گیرد، افزود: چنین صحنه‌هایی در سطح شهر نادر است اما در صورت مشاهده به صورت موردی با چنین اقداماتی برخورد می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی‌های مناسب در قالب برگزاری جلسات مختلف در این زمینه انجام شده است، افزود: در سطح کلانتری‌ها، مساجد و مدارس این فرهنگ‌سازی‌های انجام می‌شود.

وی با اشاره به چنین رخدادهایی در برخی نقاط شهر زنجان افزود: به صورت موردی به این افراد برخورد می‌شود.

کردلو آموزش و برخورد را از برنامه‌های نیروی انتظامی برای مقابله با چنین معضلاتی عنوان کرد و افزود: واحدها و اکیپ‌های نیروی انتظامی در مناطق مختلف شهر برای مقابله با چنین اقداماتی حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه چنین معضلاتی در برخی مناطق شهر زنجان از جمله منطقه گردشگری گاوازنگ بیشتر مشاهده می‌شود، افزود: اکیپ‌های نیروی انتظامی در این دو روز به صورت ویژه در مناطق مختلف حضور دارند.

کردلو برخورد با چنین معضلاتی را از وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: فرهنگ‌سازی‌های لازم در این زمینه با اجرای برنامه‌های مختلف انجام می‌شود.

انتهای پیام/73003/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول