اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از امدادگران مناطق زلزله‌زده مطرح کردند

حضور کمرنگ نیروی انتظامی در تأمین امنیت امدادگران

خبرگزاری فارس: جمعی از امدادگران مناطق زلزله‌زده زهان در خراسان‌جنوبی از حضور کمرنگ نیروی انتظامی در تأمین امنیت امدادگران می‌گویند.

حضور کمرنگ نیروی انتظامی در تأمین امنیت امدادگران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بیش از چهار روز از زلزله 5.5 ریشتری زهان می‌گذرد و در حالی‌ که نیروهای امدادی هلال احمر همچنان به خدمات‌رسانی مشغول هستند حضور نیروی انتظامی در تأمین امنیت امدادگران در مواجهه با افراد سودجو دغدغه اصلی نیروهای امدادی است.

آنان می‌گویند ما خالصانه برای خدمت به مردم در مناطق زلزله‌زده هستیم اما برخی سودجویان در پاره‌ای مواقع در توزیع خدمات به ما حمله می‌کنند و حتی ممکن است نیروهای امدادی مورد ضرب و شتم قرار گیرند.

نیروهای امدادی که از حضور کمرنگ نیروی انتظامی در مناطق گله‌مند هستند، می‌گوید: انتظار داریم به ویژه در زمان توزیع اقلام مختلف نیروهای نیروی انتظامی در کنار امدادگران باشند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی پیش از این در روز نخست حادثه از اعزام پلیس به مناطق زلزله‌زده خبر داده بود.

خلیل واعظی در روز نخست حادثه تأکید کرد: اوضاع در این مناطق آرام و تحت کنترل کامل پلیس است و نیروهای امدادی در حال خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی به محض وقوع زلزله چند اکیپ از پلیس شهرستان قاین و یک اکیپ از یگان ویژه استان به مناطق زلزله برای کمک به مردم اعزام کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در حالی از آمادگی پلیس استان در صورت نیاز اکیپ‌های امدادی برای اعزام بیشتر نیرو خبر داده بود که امدادگران می‌گویند وعده پلیس محقق نشده است.

انتهای پیام/2248/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول