اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بلداجی:

بختیاری‌های‌‌ بلداجی در دفاع از امام (ره)‌ با 90 دستگاه اتوبوس به تهران آمدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بلداجی گفت: وقتی شاپور بختیار‌ امام (ره) را تهدید کرد ‌بختیاری‌های ‌بلداجی با 90 دستگاه اتوبوس‌ به تهران رفتند و به دفاع از امام(ره)در خیابان‌ها شعار «ما بختیاری‌ها از بختیار بیزاریم» طنین‌انداز کردند.

بختیاری‌های‌‌ بلداجی در دفاع از امام (ره)‌ با 90 دستگاه اتوبوس به تهران آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی رحمانی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی حسینیه قمربنی‌هاشم(ع) روستای آورگان از توابع بخش بلداجی شهرستان بروجن اظهار داشت: مردم بخش بلداجی مردمی ولایی و انقلابی هستند و همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی، یکی از وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی را واقعه دیدار مردم منطقه چغاخور و بخش بلداجی با امام خمینی(ره) در 19 بهمن سال 57 عنوان کرد و افزود: متاسفانه این واقعه مهم در تاریخ مکتوب انقلاب فراموش شده و ضروری است که این واقعه تاریخی احیاء شود.

رحمانی با تشریح این واقعه خاطرنشان کرد: وقتی شاپور بختیار نخست‌وزیر رژیم منحوس پهلوی خطاب به حضرت امام(ره) تهدید کرد که اگر شلوغی‌های تهران ادامه پیدا کند، بختیاری‌ها را در دفاع از خود به تهران خواهد آورد، مردم غیرتی و انقلابی بخش بلداجی در کاروانی متشکل از 90 دستگاه اتوبوس از منطقه بلداجی و با لباس‌های بختیاری و چوب و سلاح به تهران رفتند و به دفاع از امام(ره)در خیابان‌ها شعار ما بختیاری‌ها از بختیار بیزاریم طنین‌انداز کردند.

امام جمعه بلداجی از نماینده ولی‌فقیه این استان خواست که این حماسه بزرگ به محضر رهبر کبیر انقلاب منتقل شود.

رحمانی بر ضرورت پیگیری مطالبات مردم این منطقه از سوی مسئولان ذی‎ربط تاکید و متذکر شد: مردم این منطقه از شایستگی‌های بالایی برخوردار هستند و ضروری است تا با ارائه خدمات لازم از تلاش‌ها و خدمات آن‌ها قدردانی شود.

انتهای پیام/68004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول